Σε μια εκ βαθέων συνέντευξη, από τις σπάνιες τηλεοπτικές εμφανίσεις της προχώρησε η Μαρίζα Κωχ, μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ για τους γονείς της την κατάληξη του πατέρα της, τα δύσκολα παιδικά της χρόνια και τη Eurovision. Η αγαπημένη τραγουδίστρια και συνθέτρια, αναφέρθηκε παράλληλα και στις δυσκολίες των παιδικών της χρόνων και το διάστημα που πέρασε ζώντας σε ίδρυμα.

Η Μαρίζα Κωχ, έκανε μια αναδρομή στα δύσκολα παιδικά χρόνια που έζησε και αναφέρθηκε στο ίδρυμα όπου πέρασε ένα μεγάλο διάστημα της ζωή της, λέγοντας ότι η μητέρα της την επισκεπτόταν κάθε Πέμπτη. Μίλησε επίσης για τον πατέρα της, τη φυλάκισή του από τους Γερμανούς και την εκτίμηση για την κατάληξή του.

Η ίδια αναφέρθηκε και σε ένα περιστατικό σε μια από τις πρώτες της συναυλίες στην Δαμασκό όπου μια άγνωστη γυναίκα της χάρισε το νυφικό της φόρεμα. Όπως εκμυστηρεύτηκε αυτό το φόρεμα το έχει φορέσει στις περισσότερες συναυλίες που έχει δώσει έκτοτε.

Ούσα κόρη κατακτητη αλλά και παιδί μεγάλου έρωτα, η Μαρίζα Κωχ ανέφερε πως η ανάγκη της να γράψει βιβλίο γεννήθηκε από το να μην υπάρχει «ράδιο αρβύλα» γύρω από εκείνη και εξήγησε πως λόγω του ότι ήταν παιδί πρώην κατακτητή ήταν χρέος της να γίνει αγαπητή.

Στη μνήμη της έχει χαραχτεί και η εποχή των χίπις, χαρακτηρίζοντάς εκείνη την περίοδο ως «δόξα του ωραίου», ενώ ανέφερε και ένα περιστατικό όπου περπατούσε ξυπόλυτη στην Αθήνα, μέχρι που πάτησε μια γόπα και κάηκε το πόδι της. Όπως είπε από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησε να φοράει τσόκαρα.

Ακόμα, στάθηκε και στη συμμετοχή της στο ευρωπαϊκό διαγωνισμό της Eurovision, και το τηλεφώνημα που είχε δεχτεί από τον Μάνο Χατζηδάκη ο οποίος της ζήτησε να γράψει ένα κμοιρολόι.

«Πήρα τηλέφωνο τον Μάκη Φωτιάδη και του λέω μπορείς να με βοηθήσεις γιατί έχω τις εμπειρίες, γιατί με τον Ξυλούρη πηγαίναμε στον Πειραιά και βοηθούσαμε στην επιστράτευση τραγουδώντας, εμψυχώνοντας τους Έλληνες που έμπαιναν στα καράβια… αυτό με είχε ποτίσει, για κάποιο λόγο ήμουν συνειδητοποιημένη για τον αγώνα που έπρεπε να γίνει», είπε χαρακτηριστικά. Το αποτέλεσμα ήταν το τραγούδι «Παναγιά μου, Παναγιά μου» με τον οποίο εκπροσώπησε την Ελλάδα στη Eurovision το 1976.

«Αν είχαμε αρκετό μυαλό ως Έλληνες, μόνο με τα ηπειρώτικα τραγούδια θα γκρεμίζαμε το Σινικό τείχος», ανέφερε η ίδια τέλος μιλώντας για την πέραση της ελληνικής μουσικής στην Ασία.