Είναι γνωστό ότι το να κρατήσεις ένα πελάτη ικανοποιημένο «κοστίζει» συνήθως πολύ λιγότερο από το να αναζητήσεις νέους πελάτες. Το ίδιο ισχύει και με τους υπαλλήλους, αφού συνήθως είναι πολύ πιο απλό, συμφέρον αλλά και ουσιαστικό το να κρατάς ένα υπάλληλο ευχαριστημένο από το να προσπαθείς συνεχώς να φτιάχνεις νέες ομάδες εργασίας. Και ξέρουμε όλοι πόσο επιμονή, υπομονή και προσπάθεια χρειάζεται το να φτιάχνεις ομάδες στη ζωή σου.

Όπως και στην εργασία, έτσι και σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας, οι απλές σχέσεις με τις σχέσεις ζωής διαφέρουν ως προς το πόσο πολύ τις προσέχουμε και τις καλλιεργούμε. Είναι πολύ σημαντικό να γνωριζόμαστε καλά, να προσπαθούμε μαζί ξεπερνώντας εμπόδια και να αναπτυσσόμαστε παρέα. Είναι πολύ ωραίο, να κρατάνε για πάντα όσα αξίζουν επειδή τα φροντίσαμε και, ακόμα πιο ωραίο, είναι να το αναγνωρίζουν αυτό και Οργανισμοί που υπάρχουν στη ζωή μας για να τη βελτιώνουν, για να την αναβαθμίζουν. Όπως πρέπει να είναι οι Τράπεζες.

Ένα παράδειγμα τέτοιας σχέσης προσφέρει η Εθνική Τράπεζα η οποία, θέλοντας να συμπορεύεται μαζί μας μέσα στα χρόνια, έχει δημιουργήσει το go4more, το πρώτο και μοναδικό πρόγραμμα επιβράβευσης που ανταμείβει τη συνολική μας σχέση με την Τράπεζα. Τώρα, με το go4more κερδίζουμε πόντους από όλα τα προϊόντα που διατηρούμε με την Εθνική, και όχι μόνο από τις συναλλαγές με  κάρτα. Όλοι αυτοί οι πόντοι μπορούν να εξαργυρωθούν σε επόμενες αγορές μας με τη χρήση οποιασδήποτε κάρτας της Εθνικής – πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης – ως χρηματική έκπτωση, σε χιλιάδες συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα. Επίσης, ένα ακόμα πλεονέκτημα του προγράμματος είναι η επιβράβευσή μας σε πόντους για όλες τις συναλλαγές που πραγματοποιούμε με οποιαδήποτε κάρτα της Εθνικής Τράπεζας, σε όποια επιχείρηση  και μέρος του κόσμου κι αν βρεθούμε, και όχι μόνο στο δίκτυο συνεργατών του προγράμματος. Το go4more αποτελεί, στην ουσία, ένα διαρκές ευχαριστώ προς όλους εμάς.

Προσπαθώντας, μάλιστα, να συμβάλει στην ικανοποίηση κάθε μας ανάγκης, συνεργάζεται με μία μεγάλη ποικιλία επιχειρήσεων, καλύπτοντας καθημερινές ‘στάσεις΄ των καταναλωτών, όπως super market και πρατήρια καυσίμων, αλλά και κάθε άλλη περίσταση, όπως τις αγορές από καταστήματα επίπλων, ειδών ένδυσης ή ομορφιάς, οικιακών συσκευών και πολλών άλλων. Και όχι μόνο. Λαμβάνοντας υπόψιν και εποχιακές ή έκτακτες ανάγκες που αφορούν όλους μας, το πρόγραμμα προχωρά κάθε μήνα σε προσφορές. Μία από αυτές είναι, για τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο, η παροχή πολλαπλάσιων πόντων go4more, δυνατότητας άτοκων δόσεων και δωροεπιταγών με την παραγγελία πετρελαίου θέρμανσης, σε όλη την Αττική, από την ελίν.

Φαίνεται, λοιπόν, η Εθνική Τράπεζα να ανταμείβει στην πράξη όσους την εμπιστεύονται και αναπτύσσουν παρέα σχέσεις ζωής, όπως πρέπει να είναι η σχέση με την Τράπεζά σου.