Ενα μικρό κομμάτι φιλμ, επιφάνεια ελάχιστων εκατοστών, μπορεί και φιλοξενεί τόσες διαφορετικές ιστορίες και συναισθήματα ταξιδεύοντας τον αποδέκτη σε τόσους διαφορετικούς κόσμους. Η μαγεία του σινεμά. Αλλά και μια σκέψη που αποτελεί έμπνευση για την οπτική ταυτότητα του 59ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης που εφέτος θα διεξαχθεί από την1η ως την 11ηΝοεμβρίου.

Η εφετινή αφίσα παρουσιάζει κομμάτια φιλμ που μοιάζουν να χορεύουν, να αποκαλύπτουν κρυφές εικόνες, να γιορτάζουν σαν φεστιβαλικές κορδέλες.

«Για πρώτη φορά η οπτική επικοινωνία του θεσμού έχει εστιάσει ολοκληρωτικά στα ψηφιακά μέσα όπου και αναπτύσσεται πλήρως, δίνοντας ζωή και πλοκή και στις αναλογικές εφαρμογές» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το φεστιβάλ.

Η ειρωνεία βέβαια είναι ότι αυτά ακριβώς τα ψηφιακά  μέσα που το φεστιβάλ καλά κάνει και υπερασπίζεται, είναι που …«σκότωσαν» τελικά το παραδοσιακό φιλμ το οποίο νοσταλγικά στηρίζει την αφίσα του εφετινού θεσμού την οποία σχεδίασε το δημιουργικό γραφείο των Beetroot.