• Αναζήτηση
  • Τι απαντά η Αττικό Μετρό στις προτάσεις για επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης

    Με «μεγάλη σοβαρότητα» εξετάζονται από τους μηχανικούς, τους συγκοινωνιολόγους και τις επιτροπές της Αττικό Μετρό ΑΕ, οι προτάσεις των δημάρχων της Θεσσαλονίκης για τις προς Δυσμάς επεκτάσεις τού μέσου σταθερής τροχιάς της πόλης και όσα αιτήματα δεν είναι εφικτό να ικανοποιηθούν από την εταιρεία, θα μεταβιβαστούν στο υπουργείο Μεταφορών, ώστε να ενταχθούν στους ευρύτερους σχεδιασμούς για τη δημιουργία προαστιακού σιδηροδρόμου.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Με «μεγάλη σοβαρότητα» εξετάζονται από τους μηχανικούς, τους συγκοινωνιολόγους και τις επιτροπές της Αττικό Μετρό ΑΕ, οι προτάσεις των δημάρχων της Θεσσαλονίκης για τις προς Δυσμάς επεκτάσεις τού μέσου σταθερής τροχιάς της πόλης και όσα αιτήματα δεν είναι εφικτό να ικανοποιηθούν από την εταιρεία, θα μεταβιβαστούν στο υπουργείο Μεταφορών, ώστε να ενταχθούν στους ευρύτερους σχεδιασμούς για τη δημιουργία προαστιακού σιδηροδρόμου.

    Σε κάθε περίπτωση, αυτό που θα κρίνει την τύχη των εισηγήσεων των φορέων της αυτοδιοίκησης είναι αν το έργο θα παραμείνει ελκυστικό για χρηματοδότηση, σε περίπτωση που οι προτάσεις τους γίνουν δεκτές.

    Τα παραπάνω διεμήνυσε, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιάννης Μυλόπουλος, διαβεβαιώνοντας ότι η διοίκηση της Αττικό Μετρό προσπαθεί να βρει τη χρυσή τομή, χωρίς όμως να υπάρξουν «μαξιμαλισμοί», που θα έχουν ως αποτέλεσμα να μη χρηματοδοτηθεί από τους ευρωπαϊκούς φορείς και τράπεζες ένα έργο, που θα είναι πλέον διογκωμένο, όπως σημειώνει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

    «Όλες οι προτάσεις που γίνονται εξετάζονται με μεγάλη σοβαρότητα (…). Και η πρόταση των δημάρχων χθες στο Ωραιόκαστρο (…) να περάσει το μετρό από ένα σημείο που μας υποδεικνύουν ως πιο κοντά και στην πόλη του Ωραιοκάστρου και τις γύρω περιοχές όπως ο Λαγκαδάς, και οι προτάσεις που γίνονται από τα ΚΤΕΛ (…) για σύνδεση του σταθμού υπεραστικών λεωφορείων «Μακεδονία» με το μετρό, και προτάσεις άλλες (…), όπως του δημάρχου Δέλτα που διεκδικεί κι αυτός με τη σειρά του να περάσει το μετρό από μία περιοχή εκτός Θεσσαλονίκης (…).»

    » Πολύ σύντομα θα έχουμε απαντήσεις τεκμηριωμένες προς όλους. Θα προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε το μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων, με γνώμονα πάντα, όμως, ότι το έργο θα πρέπει να συνεχίσει να είναι ελκυστικό για χρηματοδότηση. Εντάσσοντας περιοχές και μεγαλώνοντας τον προϋπολογισμό του έργου, κινδυνεύουμε να το κάνουμε να μην είναι ελκυστικό για χρηματοδότηση. Να μη μας πιάσει μαξιμαλισμός και θέλουμε να πάει το μετρό παντού (…)» ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος.

    Ο ίδιος πρόσθεσε ότι όσο και αν ορισμένα από τα αιτήματα ακούγονται ακραία, κάποια στιγμή θα ικανοποιηθούν, δεν θα είναι σε αυτή τη φάση, αλλά σε κάποια μελλοντική.

    «Στον δήμο Δέλτα, π.χ., ακόμη και αν δεν πάει το μετρό, θα πάει σίγουρα ένας προαστιακός σιδηρόδρομος (…). Όλα αυτά εξετάζονται και τα αιτήματα που δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα μεταβιβαστούν στο υπουργείο Μεταφορών για να ενταχθούν στους ευρύτερους σχεδιασμούς για προαστιακό σιδηρόδρομο» σημείωσε.

    Για την πρόοδο του έργου και όσα ακούγονται για τον σταθμό Βενιζέλου

    Ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ υποστήριξε ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει «γενικότερη πολιτική πραγματικότητα στη Θεσσαλονίκη» και «επιχειρείται ενορχηστρωμένη προσπάθεια από το παλαιοκομματικό κατεστημένο της πόλης, να αμφισβητήσει την πρόοδο που σημειώνουν σήμερα τα έργα».

    Πρόσθεσε, δε, ότι «πρόκειται για αυτούς που είναι υπεύθυνοι που το μετρό έγινε ανέκδοτο και η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα της φτώχειας, της ανεργίας και της λαμαρίνας».

    Όπως τόνισε, η σημερινή διοίκηση της εταιρείας, όταν ανέλαβε τα καθήκοντά της τον Μάρτιο του 2016, βρήκε «μία πόλη απέραντη λαμαρινούπολη, εργοτάξια νεκρά, χιλιάδες εργαζομένους του έργου στην ανεργία κι εκατοντάδες εκατομμύρια εγκεκριμένων κονδυλίων παγωμένα στις τράπεζες».

    Αντίθετα, επισήμανε, αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι ότι όλα τα προβλήματα και οι εκκρεμότητες έχουν πλέον αντιμετωπιστεί: «Παραλάβαμε ολοκληρωμένο το 40% του έργου, που έγινε σε δέκα ταλαιπωρημένα χρόνια. Μέσα σε μόλις δύο χρόνια, καταφέραμε και το προχωρήσαμε στο 65% (…). Τρέχουμε με τριπλάσιους ρυθμούς από εκείνους με τους οποίους έτρεχαν την προηγούμενη δεκαετία αυτοί που σήμερα μας κατηγορούν. Η απορρόφηση ξεπέρασε σε έναν χρόνο τα 200 εκατ. ευρώ».

    Αναφερόμενος σε όσους μιλούν για «κουτσουρεμένο έργο» και για καθυστερημένη ολοκλήρωση στον σταθμό Βενιζέλου, είπε ότι του θυμίζουν πατροκτόνο, που ζητά την επιείκεια του δικαστηρίου επικαλούμενος την ορφάνια του, αφού «προσπαθούν να κατηγορήσουν εμάς για όσα εκείνοι προκάλεσαν».

    Κοινωνία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Extravagant σκηνικό… Η στάχτη από το πούρο έπεσε ξαφνικά πάνω στο βαρύτιμο χαλί του 18ου αιώνα. Δίπλα ακριβώς στον πίνακα του... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk