• Αναζήτηση
  • Στον Αγ. Παντελεήμονα την Κυριακή ο «Ρουβίκωνας»

    «Εμείς ως Ρουβίκωνας επιλέξαμε την Κυριακή 4/2 να υπερασπιστούμε το στέκι Δίστομο και την αντιφασιστική πλατεία του Άγιου Παντελεήμονα» αναφέρει η συλλογικότητα σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    «Εμείς ως Ρουβίκωνας επιλέξαμε την Κυριακή 4/2 να υπερασπιστούμε το στέκι Δίστομο και την αντιφασιστική πλατεία του Άγιου Παντελεήμονα» αναφέρει η συλλογικότητα σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.

    «Ξέρουμε πόσο ενοχλεί τον φασισμό η απώλεια του «κάστρου» που με τόση χαρά του αναγνώριζαν οι καθεστωτικοί παράγοντες, από πολιτικούς ως ΜΜΕ» υπογραμμίζουν στην ανακοίνωσή τους, συμπληρώνοντας ότι «την «μέρα της δόξας» για την ακροδεξιά εμείς αυτό το καρφί στο μάτι της που λέγεται Άγιος Παντελεήμονας θα το σπρώξουμε ακόμα βαθύτερα».

    «Σύσσωμη η συλλογικότητά μας όσο και αποφασισμένη θα σταθεί δίπλα στους συντρόφους του Διστόμου και καλεί όποιον και όποιαν θεωρεί ως κυρίαρχη την ανάγκη ανοιχτής προστασίας ενός από τα νικηφόρα μέτωπα του αντιφασιστικού αγώνα της προηγούμενης περιόδου, να έρθει και να στηρίξει» τονίζουν στην ανακοίνωσή τους, υπογραμμίζοντας τον «σκοπό» της παρουσίας τους εκεί:

    «Αν οι φασίστες έρθουν θα πολεμήσουμε. Όσο μακριά κι αν χρειαστεί να φτάσουμε. Ούτε κομπάζουμε, ούτε λέμε απειλές στον αέρα. Θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, θα κάνουμε τα πάντα. Κι εκτός από το να το ξέρουν αυτό όσοι/ες θέλουν να στηρίξουν συμβουλεύουμε τον φασισμό να το λάβει υπόψη του κι αυτός: αν δεν θέλετε να ματώσετε σοβαρά φασίστες, καλύτερα ξεχάστε την ιδέα του Άγιου Παντελεήμονα. Ξεχάστε την ιδέα να πατήσετε πόδι σε απελευθερωμένους χώρους, σε καταλήψεις, στέκια, σε αντιφασιστικά εδάφη».

    Παράλληλα, χαρακτηρίζουν στην ανακοίνωσή τους τα «εθνικά ζητήματα» ως το «όπιο του λαού», σημειώνοντας πως «μετά από τόσα χρόνια μνημονίων, φτώχειας, κατάργησης θεμελιωδών κοινωνικών και οικονομικών δικαιωμάτων, αυτό που κατέβασε κόσμο στο δρόμο είναι μια ξαναζεσταμένη σούπα από την δεκαετία του 90, το αν θα υπάρχει ή όχι ο όρος «Μακεδονία» σε ένα γειτονικό κράτος».

    Επίσης κάνουν αναφορά στα γεγονότα της δεκαετίας του 90, υποστηρίζοντας πως η κρίση στο «Μακεδονικό» έγινε μόνο για να εκλογικούς σκοπούς. «Σε ένα περιβάλλον τότε που τα πρώην σοσιαλιστικά γειτονικά κράτη ήταν υπό διάλυση και ορδές εξαθλιωμένων μεταναστών πέρναγαν τα χιονισμένα βουνά των συνόρων, τότε ακριβώς ήταν που και μια άλλη φούσκα, αυτή της «ισχυρής Ελλάδας», της «Αμερικής των Βαλκανίων» ξεκίναγε την τρελή πορεία της έως το σκάσιμο με τα μνημόνια» σημειώνουν και προσθέτουν ότι «σε αυτή τη συνθήκη φυτεύτηκε ο σπόρος ενός νέου εθνικιστικού πολιτικού περιεχομένου».

    «Το μακεδονικό στην Ελλάδα παράγει πολιτικό κεφάλαιο. Και το κεφάλαιο κάποιος το καρπώνεται. Με ιδιαίτερη ετοιμότητα μια σειρά ακροδεξιών παραγοντίσκων απευθύνθηκαν στον εθνικό κορμό διαβλέποντας μια πρωτοφανή ευκαιρία από παραγοντίσκοι να γίνουν μεγαλοπαράγοντες» αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους, υπογραμμίζοντας ότι «η Χρυσή Αυγή και άλλοι φασίστες που μυρίστηκαν αίμα έτρεξαν από πίσω».

    Τα μέλη του Ρουβίκωνα κάνουν αναφορά και στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης, λέγοντας πως «αν και ήταν μια σκιά από το αντίστοιχο πριν δεκαετίες για το ίδιο θέμα ήταν ιδιαίτερα μαζικό. Συγκέντρωσε όλο το πατριωτικό φάσμα, κομμάτια από κάθε τμήμα αυτού που λέγεται εθνικός κορμός», ενώ σημειώνουν ότι «ασφαλώς και η μεγάλη πλειοψηφία όσων συμμετείχαν δεν ήταν ούτε φασίστες, ούτε ναζί, ούτε καν εθνικιστές, αν τουλάχιστον θέλουμε να διατηρήσουμε την διακριτότητα των εννοιών στον πολιτικό διάλογο».

    «Σε τέτοια γεγονότα όμως το ένα ερώτημα είναι «Ποιοι συμμετέχουν» και το άλλο «ποιοι έχουν το πάνω χέρι». Στο συλλαλητήριο αυτό, όπως και σε αυτό της Κυριακής 4/2, το πάνω χέρι, αυτό που λέμε πολιτική και ιδεολογική ηγεμονία, το έχει η άκρα δεξιά. Από την οργάνωση, τα συνθήματα, τις συμπληρωματικές ατζέντες, λίγες χιλιάδες ακροδεξιών που ξέρουν τι θέλουν ηγεμονεύουν εκατοντάδες χιλιάδες άλλων και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Στα «εθνικά ζητήματα» υπάρχουν πάντα οι στρατηγοί και το κρέας για τα κανόνια. Ακόμα κι αν πρόκειται για επικοινωνιακές φούσκες» συμπληρώνουν.
    Ο «Ρουβίκωνας» συμπληρώνει στην ανακοίνωσή του πως «μια καμένη κατάληψη ήταν η κορωνίδα των επιθέσεών τους ενάντια σε ένα κόσμο που βγήκε στον δρόμο γιατί δεν έχει ξεχάσει την ιστορία του ίδιου του τόπου που ζει. Ενός τόπου βαμμένου με το αίμα των λαών για ιστορικές κληρονομιές, μεγαλοϊδεατισμούς και τα σχέδια κρατών και υπερδυνάμεων. Ενός τόπου που ξέρει τι σημαίνει πόλεμος, προσφυγιά, εθνοκάθαρση. Ο εμπρησμός της «λιμπερτάτια» ήταν μια ακόμα φασιστική μαχαιριά στην κοινωνική βάση».

    «Και για όσους προσβληθούν που τους λέμε πρακτικά μαριονέτες του φασισμού μέσα σε αυτά τα συλλαλητήρια, ας μας απαντήσουν: ποιοί από όσους συμμετέχουν σε αυτά καταδίκασαν χωρίς αστερίσκους τις φασιστικές επιθέσεις; Ποιοι διαχώρισαν καθαρά την θέση τους; Ακόμα και το αστικό κόμμα της ΝΔ, που τόσο νοιάζεται για την «βία και ανομία» δεν βρήκε μισή κουβέντα να πει. Όσοι πάτε στα συλλαλητήρια αφήστε τις αυταπάτες σας στο σπίτι και πάρτε τη σφουγγαρίστρα» συμπληρώνει και υπογραμμίζει πως είναι δικαίωμα οποιουδήποτε να συγκεντρωθεί και να ζητήσει ότι θέλει για το πως θα ονομάζεται το δικό του ή το οποιοδήποτε κράτος. «Δικαίωμα είναι κι αυτών που δεν πατάνε την μπανανόφλουδα να συγκεντρωθούν και να καταγγείλουν και μια ακροδεξιά ηγεμονία, και ένα πολιτικό παιχνίδι παραγόντων, και ένα εθνικιστικό πολιτικό περιεχόμενο» τονίζουν.

    Κοινωνία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Extravagant σκηνικό… Η στάχτη από το πούρο έπεσε ξαφνικά πάνω στο βαρύτιμο χαλί του 18ου αιώνα. Δίπλα ακριβώς στον πίνακα του... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk