Volvo V90 Cross Country
Ακολουθώντας μια παράδοση που μετρά πάνω από 20 χρόνια, η Volvo εφάρμοσε την Cross Country «συνταγή» (και) στο V90, δημιουργώντας ένα τετράτροχο που κινείται στην περιπετειώδη πλευρά της πολυτέλειας με σουηδική υπογραφή. Εκτός από τις off-road προσθήκες στην εμφάνισή του, όπως τα προστατευτικά περιμετρικά και κάτω από το αμάξωμα και οι διογκωμένοι θόλοι, η Cross Country έκδοση του κομψού station wagon αυξάνει την απόσταση από το έδαφος διαθέτοντας μια αναλόγως ρυθμισμένη ανάρτηση και προσθέτει την τετρακίνηση ως κοινό παρονομαστή όλων των εκδόσεων κινητήρα. Τις προδιαγραφές του περιπετειώδους χαρακτήρα του συμπληρώνει η παρουσία του συνόλου των καινοτόμων συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης που γνωρίσαμε στα S90 και V90, μεταξύ των οποίων και η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Pilot Assist, με τις απαραίτητες προσθήκες νέων λειτουργιών βασισμένων σε cloud κατά τη συνήθη εξελικτική τακτική των Σουηδών. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, θα μιμηθούν την γκάμα του V90, αντλώντας ωστόσο από την κορυφή της, με τους πανίσχυρους τετρακύλινδρους D5 και Τ6 των 235 και 320 ίππων να αποτελούν τις κύριες «συμβατικές» επιλογές, χωρίς να λείπει η κορυφαία plug-in υβριδική έκδοση T8 των 407 ίππων.

Honda Civic
Τη δέκατη, κατά σειρά, γενιά του καταξιωμένου Civic πρόκειται να υποδεχθεί εντός του 2017 η Honda. Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων –το μήκος έχει «κερδίσει» 13 εκατοστά, αγγίζοντας πλέον τα 4,5 μ. –αποτελεί το πρώτο σημείο διαφοροποίησης, όχι όμως και το μοναδικό.
Η νέα πλατφόρμα επάνω στην οποία βασίζεται το ιαπωνικό μοντέλο οδήγησε στον περιορισμό του συνολικού βάρους και ταυτόχρονα στη θεαματική ενίσχυση της ακαμψίας.
Νέα στην πλειονότητά τους είναι και τα κινητήρια σύνολα που θα εξοπλίζουν την ιαπωνική πρόταση, η οποία για πρώτη φορά στην ιστορία της αποκτά υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης μικρού κυβισμού.
Πρόκειται για το τρικύλινδρο σύνολο του 1,0 λίτρου που θα αποδίδει 129 ίππους και 200 Nm ροπής, αλλά και για το τετρακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1,5 λίτρου, η ισχύς του οποίου θα φθάνει τους 182 ίππους.
Τη θέση του στην γκάμα του ιαπωνικού hatchback διατηρεί στη διαμόρφωση των 120 ίππων ο γνώριμος από το πρόσφατο παρελθόν πετρελαιοκινητήρας των 1.597 κ.εκ.
Κορυφαίες χωροταξικές «επιδόσεις» υπόσχεται ο θάλαμος επιβατών, την ίδια στιγμή που τα 478 λίτρα του χώρου αποσκευών τοποθετούν το Ηonda Civic στην κορυφή της κατηγορίας του. Η ενσωμάτωση των προηγμένων εφαρμογών ενεργητικής ασφάλειας, το περίφημο Honda Sensing, στον βασικό εξοπλισμό καθώς και η περαιτέρω βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών συμπληρώνουν το παζλ, διαμορφώνοντας μια πρόταση που φαντάζει ικανή για το καλύτερο.

Nissan Micra
Οι Ιάπωνες αποφάσισαν να ακολουθήσουν μια ριζοσπαστική προσέγγιση στη νέα, πέμπτη γενιά του Micra, αποκόπτοντας κάθε σχεδιαστικό δεσμό με το παρελθόν και εφοδιάζοντάς το με προηγμένες τεχνολογίες από μεγαλύτερες προτάσεις της Nissan. Την αιχμηρή αισθητική εξέλιξη συνοδεύει η σημαντική διαφοροποίηση των αναλογιών του με την αύξηση μήκους και πλάτους –κατά 17 και 7,7 εκ. αντίστοιχα –που επανατοποθετεί το Micra στην «καρδιά» της κατηγορίας των supermini και υπόσχεται σαφή πλεονεκτήματα σε όρους ευρυχωρίας και άνεσης. Επιπλέον, ο θάλαμος επιβατών επωφελείται από τη σημαντική ποιοτική αναβάθμιση των υλικών, σε συνδυασμό με νέες τεχνολογίες, όπως η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών για το infotainment, το ηχοσύστημα της Bose και ένα πλήθος επιλογών εξατομίκευσης. Στο πεδίο της τεχνολογίας αξίζει να επισημανθεί ότι το Micra διαθέτει μια μακρά λίστα εξοπλισμού συστημάτων ασφαλείας, μεταξύ των οποίων σύστημα αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας και το σύστημα ευφυούς πέδησης, ενώ τα Active Ride Control και Active Trace Control υπόσχονται βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά και περισσότερη άνεση. Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, το Micra, το οποίο αναμένεται την προσεχή άνοιξη, θα διατεθεί με τρικύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 0,9 λίτρου και έναν diesel 1,5 λίτρου, αμφότερους με ισχύ 90 ίππων. Σε δεύτερο χρόνο, αναμένεται επίσης ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ βενζίνης 1,0 λίτρου 73 ίππων, καθώς και η 190 ίππων έκδοση Nismο, ενώ την γκάμα θα συμπληρώσει και μια υβριδική εκδοχή.

Opel Mokka X
H προσφάτως ανανεωμένη εκδοχή του γερμανικού SUV πρόσθεσε στα διακριτικά του το γράμμα X, σηματοδοτώντας την αναβάθμισή του σε αισθητικό όσο και τεχνολογικό επίπεδο, στοχεύοντας σε μια συνολικά πιο «upscale» εικόνα.
Με αυτό το σκεπτικό, το ανανεωμένο Mokka Χ διαθέτει μια συνολικά πιο ανάγλυφη αισθητική και μια πιο επιθετική «όψη» χάρη στο κυρίαρχο μοτίβο των φτερών, το οποίο αποτυπώνεται στο δίπτυχο γρίλιας και κεντρικών φωτιστικών σωμάτων-LED ημέρας. Επίσης, στο πλαίσιο του πιο upmarket προσανατολισμού, οι ιδιοκτήτες του μπορούν πλέον να επιλέξουν τεχνολογία LED για το σύνολο των φωτιστικών σωμάτων.
Ακόμη πιο διαφοροποιημένη σε σχέση με το παρελθόν είναι η εικόνα του εσωτερικού, η οποία υπακούει στη σχεδιαστική και τεχνολογική γραμμή του Astra, ενσωματώνοντας οθόνη αφής 7 ή –κατ’ επιλογή –8 ιντσών για το infotainment, αλλά και το Opel OnStar, την υπηρεσία διασύνδεσης της γερμανικής φίρμας. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το compact SUV εξακολουθεί να διαθέτει μια πληθωρική γκάμα εκδόσεων με κινητήρες βενζίνης 1,4 λίτρων και diesel 1,6 λίτρων, σε συνδυασμό με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδοχές. Στους «νεολογισμούς» περιλαμβάνονται ο κινητήρας βενζίνης 1,4 λίτρων με 152 ίππους καθώς και ο «αθόρυβος» diesel 1,6 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 110 και 136 ίππων.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει η βελτιωμένη εκδοχή του συστήματος Opel Eye, το οποίο εφοδιάζεται με καλύτερη κάμερα, αναβαθμίζοντας και διευρύνοντας τη λειτουργία των συστημάτων ασφάλειας Traffic Sign Assist, Forward Collision Alert και Lane Departure Warning.


Peugeot 5008
H γαλλική φίρμα με τη νέα γενιά του 5008 επέλεξε να «σβήσει» από την ταυτότητά του τα MPV χαρακτηριστικά, προσδίδοντάς του μια σαφώς SUV υπόσταση.
Πλην της crossover εμφάνισης, το νέο 5008 έχει κερδίσει 11 εκατοστά σε μήκος και άλλα τόσα σε πλάτος σε σχέση με το παρελθόν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο ευρυχωρίας και πρακτικότητας. Οι δύο αυτές πτυχές στοιχειοθετούνται επίσης από τις πολλαπλές δυνατότητες διαμόρφωσης του θαλάμου χάρη στα ευέλικτα καθίσματα, αλλά και υπογραμμίζονται από τη χωρητικότητα 1.060 λίτρων του πορτμπαγκάζ.

Εκτός από τις αρετές ευρυχωρίας, το εσωτερικό έχει να επιδείξει και την παρουσία τού δεύτερης γενιάς i-Cockpit της Peugeot με τον ψηφιακό παραμετροποιήσιμο πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και την 8 ιντσών οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα infotainment, με πολλαπλές λειτουργίες, μεταξύ των οποίων η δυνατότητα πλήρους ενσωμάτωσης smartphone καθώς και το προαιρετικό 3D σύστημα πλοήγησης.

Σε ό,τι αφορά την «αθέατη» πλευρά του, το 5008 έχει αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική που περιορίζει το βάρος του έως και κατά 95 κιλά κατά μέσο όρο, στοιχείο που σε συνάρτηση με την αποδοτικότητα των κινητήρων νέας τεχνολογίας PureTech και BlueHDi 1,2, 1,6 και 2,0 λίτρων τοποθετεί το εφαλτήριο για τις εκπομπές CO2 στα 106 γρ. / χλμ., προσφέροντας παράλληλα ένα ευρύ φάσμα ισχύος από 100 έως 180 ίππους.


Mercedes-Benz X-Class Concept
Τα δύο πρωτότυπα pickup που η γερμανική φίρμα παρουσίασε πριν από λίγο καιρό στη Σουηδία αποτελούν τα πρώτα δείγματα της υπόσχεσής της να αλλάξει επί το πολυτελέστερο το τοπίο της συγκεκριμένης κατηγορίας οχημάτων, με τη συνήθη premium «αστερόσκονη» που περιβάλλει και τις υπόλοιπες προτάσεις της. Η X-Class, όπως ονομάζεται το νέο pickup της Mercedes-Benz, το οποίο ως έκδοση παραγωγής αναμένεται από τα τέλη του 2017, θα αντλήσει από τη συνεργασία του ομίλου Daimler με τις Nissan-Renault, έχοντας αφετηρία ένα εγνωσμένης αξιοπιστίας πλαίσιο σκάλας επάνω στο οποίο θα «οικοδομηθεί» η premium προσωπικότητά τoυ. Αυτή, πέρα από τη γνώριμη εικόνα Mercedes αισθητικής και ποιότητας εντός και εκτός, και το πρωτόγνωρο για την κατηγορία πλήθος επιλογών εξατομίκευσης, θα στοιχειοθετηθεί επίσης και από όλα τα συνήθη σοφιστικέ συστήματα ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης που συναντάμε στα SUV της γερμανικής φίρμας. Παράλληλα, στοιχεία όπως η προσαρμοσμένη στα μέτρα της γερμανικής φίρμας αλλά και του προσανατολισμού του αυτοκινήτου γεωμετρία της ανάρτησης, το σύστημα τετρακίνησης 4Matic και εξίσου «ικανά» μηχανικά σύνολα, όπως π.χ. ο πανίσχυρος diesel V6 με ισχύ 265 ίππων που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας, θα αναλάβουν να αποτυπώσουν τη «σκληροτράχηλη» πλευρά του, η οποία έγκειται, μεταξύ άλλων, σε μεταφορική ικανότητα 1,1 τόνων και δυνατότητα ρυμούλκησης έως 3,5 τόνων σε οποιοδήποτε έδαφος.

Land Rover Discovery
Ενα από τα πλέον εμβληματικά SUV υποδέχθηκε πρόσφατα τη νέα γενιά του, η οποία από το 2017 –οπότε και θα είναι διαθέσιμο το νέο Discovery –υπόσχεται να δώσει τη δική της, εγνωσμένου off-road κύρους, βρετανική διάσταση στα οχήματα ελεύθερου χρόνου.
Εκτός από την εξάλειψη της «τετραγωνισμένης» αισθητικής αμηχανίας του παρελθόντος, ο νέος σχεδιασμός εξασφαλίζει στο βρετανικό SUV και τον ιδιαίτερα χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0.35. Αυτό, σε συνδυασμό με τη σημαντική μείωση του βάρους ως απόρροια της νέας αρχιτεκτονικής αλουμινίου, υπόσχεται σαφώς βελτιωμένα μεγέθη, τόσο από πλευράς οικονομίας όσο και επιδόσεων.
Παράλληλα, το μήκος των 4,97 μ. εγγυάται γενναιόδωρη φιλοξενία σε επτά ενηλίκους, ενώ το εσωτερικό βρίθει από προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές, μεταξύ των οποίων και το καινοτόμο Seat Fold, το οποίο επιτρέπει τη ρύθμιση των καθισμάτων μέσω της οθόνης αφής του infotainment. Ως τυπικό Land Rover, το Discovery διαθέτει πλήθος από συστήματα που αποσκοπούν στην κίνηση εκτός ασφάλτου, ανάμεσα στα οποία το Αll-Terrain Progress Control, που ελέγχει αυτόματα επιτάχυνση και επιβράδυνση σε ιδιαίτερα απαιτητικές επιφάνειες, και το Terrain Response, που «διαβάζει» την εκάστοτε επιφάνεια, ρυθμίζοντας ανάρτηση, απόκριση τιμονιού και κινητήρα. Tο βρετανικό SUV θα διατεθεί αρχικά με V6 diesel μοτέρ 3,0 λίτρων απόδοσης 258 ίππων και αντίστοιχης χωρητικότητας V6 βενζινοκινητήρα 340 ίππων, αμφότεροι με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στην γκάμα οι νέας γενιάς Ingenium 2,0 λίτρων ισχύος 180 και 240 ίππων.

Seat León
Προβάλλοντας ένα μείγμα εκσυγχρονιστικών αισθητικά όσο και τεχνολογικά up-to date αλλαγών και ενσωματώνοντας στην γκάμα του νέους αποδοτικούς κινητήρες, το ανανεωμένο León υπόσχεται από το 2017, οπότε και αναμένεται, να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τα χαρακτηριστικά που το ανέδειξαν. Σε αισθητικό επίπεδο, η δυνατότητα επιλογής τεχνολογίας LED για το σύνολο των φωτιστικών σωμάτων εντός και εκτός, σε συνδυασμό με τα ανασχεδιασμένα χαρακτηριστικά του και την πληθώρα λεπτομερειών από χρώμιο, προσδίδει στο León έναν πιο upmarket χαρακτήρα. Το αντίστοιχο ισχύει και για τον βελτιωμένο εξοπλισμό του ισπανικού μικρομεσαίου μοντέλου, στον οποίο προστίθεται ένα νέο infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών, συμβάλλοντας στον περιορισμό των φυσικών διακοπτών στο εσωτερικό και σε μια πιο σύγχρονη εικόνα. Επιπλέον, στο παλμαρέ του προστίθενται νέα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, όπως το Traffic Jam Assist και το Lane Assist, που εξασφαλίζουν στο ισπανικό μοντέλο τη δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης, ενώ το προφίλ των προηγμένων εφαρμογών του συμπληρώνουν επιλογές όπως το Connectivity Box, το οποίο επιτρέπει την ασύρματη φόρτιση smartphone. Ακόμη σημαντικότερες είναι οι αλλαγές που συντελούνται σε επίπεδο κινητήρων, καθώς το ανανεωμένο León προσθέτει στην γκάμα του ένα νέο diesel μοτέρ χωρητικότητας 1,6 λίτρων με ισχύ 115 ίππους. Την οικογένεια συμπληρώνουν TSI και TDI μηχανικά σύνολα χωρητικότητας από 1,0 έως 2,0 λίτρα με ισχύ από 90 έως 184 ίππους, σε συνδυασμό, κατά περίπτωση, με επτά σχέσεων κιβώτιο DSG και τετρακίνηση.

Škoda Kodiaq
Με μήκος 4,7 μ., τo Kodiaq, εκτός από το άνοιγμα της Škoda σε μια νέα, δημοφιλή κατηγορία SUV και την προαιρετική επιλογή των επτά θέσεων, υπόσχεται ένα ισχυρό –ακόμη και για τα δεδομένα των Τσέχων –μείγμα ευρυχωρίας-πρακτικότητας, το οποίο συμπληρώνεται από προδιαγραφές εξοπλισμού αντίστοιχες του κορυφαίου Superb. Ετσι, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ξεκινάει από τα 720 και φτάνει τα 2.065 λίτρα, ενώ στις ικανότητές του θα πρέπει να συνυπολογιστεί και η δυνατότητα ρυμούλκησης βάρους έως και 2,5 τόνων. Εκτός από τη χρηστικότητα, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην ποιότητα των υλικών αλλά και στον τεχνολογικό εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει τρεις επιλογές για σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, με οθόνη αφής από 6,5 έως 8 ίντσες και ένα πλήθος λειτουργιών, από σύνδεση με smartphones και σύστημα πλοήγησης έως σύνδεση στο Διαδίκτυο. Το τεχνολογικό παλμαρέ συμπληρώνουν συστήματα ασφάλειας όπως η συνεπικουρούμενη από κάμερες περιμετρική «όραση» και το σύστημα αυτόνομης πέδησης.
Εξίσου πληθωρική είναι και η γκάμα εκδόσεων, με τις επιλογές να ξεκινούν από τον TSI 1,4 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 125 ίππων ή 150 ίππων. Ψηλότερα θα βρεθεί ο δίλιτρος TSI των 180 ίππων, ενώ τις diesel επιλογές εφοδιάζει ο TDI 2,0 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 150 και 190 ίππων. Ανάλογα με την επιλογή, το Kodiaq είναι διαθέσιμο σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη έξι ή επτά σχέσεων.

VW up!
Συγκρίνοντας το χθες με το σήμερα του VW up!, οι διαφορές που προκύπτουν δεν θα μπορούσαν να θεωρηθούν κοσμογονικές. Το μικρότερο σε διαστάσεις και πιο προσιτό μοντέλο στην γκάμα της γερμανικής φίρμας ανανεώθηκε, διατηρώντας παρ’ όλα αυτά αναλλοίωτο το σύνολο των βασικών χαρακτηριστικών του.
Σε επίπεδο σχεδιασμού, τη διαφορά κάνουν τα φωτιστικά σώματα. Οι προβολείς του μπροστινού τμήματος ενσωματώνουν φώτα ημέρας τεχνολογίας LED συνθέτοντας, σε συνδυασμό με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, μια δυναμικότερη εικόνα.
Μεγαλύτερη αξία από τις παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στις επιφάνειες του αμαξώματος αποκτά το πλήθος των εξοπλιστικών επιλογών που προσφέρει πλέον η γκάμα του «μικρού» VW. Επιλογές οι οποίες επεκτείνουν τις δυνατότητες εξατομίκευσης και ενισχύουν το νεανικό προφίλ του αυτοκινήτου.
Ως όφειλε, το ανανεωμένο up! διαθέτει πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό, κάτι που, εκτός των άλλων, έχει δώσει οριστική λύση στα προβλήματα εργονομίας που παρουσίαζε η απερχόμενη γενιά του.
O TSI κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου αποτελεί χωρίς αμφιβολία τη σημαντικότερη προσθήκη στην γκάμα εκδόσεων του up! και με 90 ίππους και 160 Nm ροπής αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη δεδομένη ικανότητα του πλαισίου να διαχειρίζεται ακόμη και τις πλέον απαιτητικές καταστάσεις.
Την αστική καταγωγή του μας υπενθυμίζει ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 999 κ.εκ. σε εκδόσεις των 60 και των 75 ίππων, όπως άλλωστε και η έκδοση φυσικού αερίου με την προσωνυμία «eco».

Renault Megane
– Renault Scenic
Με μεγαλύτερη αισιοδοξία μπορεί να ατενίζει το μέλλον η Renault, καθώς προ των πυλών της ελληνικής αγοράς βρίσκεται τόσο το νέο Megane όσο και το νέο Scenic. Διατηρώντας την παράδοση που το θέλει να διαφοροποιείται από τη σχεδιαστική λογική των βασικών ανταγωνιστών του, το Megane επιστρέφει με αυξημένες διαστάσεις, προηγμένες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας, καθώς και με αποδοτικότερα κινητήρια σύνολα.
Στη βάση της γκάμας του διατηρείται ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης των 1,2 λίτρων, ο οποίος θα προσφέρεται σε διαμορφώσεις των 100 και των 130 ίππων. Λύσεις εξακολουθεί να προσφέρει και ο πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων σε εκδόσεις των 90 και των 110 ίππων, ωστόσο, για εκείνους που αναζητούν κάτι παραπάνω σε επίπεδο επιδόσεων, οι απαντήσεις έρχονται από τους κινητήρες βενζίνης και diesel των 1,6 λίτρων, απόδοσης 205 και 160 ίππων αντιστοίχως.
Είκοσι χρόνια μετά την αποκάλυψη της πρώτης γενιάς του, το Scenic εξακολουθεί να ξαφνιάζει ευχάριστα, ενσωματώνοντας πλήθος καινοτόμων χαρακτηριστικών. Η αύξηση του πλάτους κατά 2 εκατοστά αλλά και του μεταξονίου κατά 4 εκατοστά ενισχύει τις γνώριμες πολυμορφικές ιδιότητές του, χωρίς ωστόσο να θέτει υπό αμφισβήτηση τις συμπαγείς διαστάσεις του. Τρίτη σειρά καθισμάτων και ως εκ τούτου τη δυνατότητα φιλοξενίας επτά επιβατών συναντά κανείς μόνο στην επιμηκυσμένη έκδοση που εξακολουθεί να τιτλοφορείται «Grand». Η γκάμα των κινητήρων ταυτίζεται με εκείνη του νέου Megane, αν και σε κάποιες περιπτώσεις παρουσιάζονται κάποιες μικρές αποκλίσεις σε επίπεδο απόδοσης.

Citroën C3
Καταργώντας τα σχεδιαστικά –και όχι μόνο –στεγανά της ιδιαίτερα δημοφιλούς κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης, το Citroën C3 επιστρέφει με έναν και μοναδικό σκοπό. Να αναρριχηθεί ως την υψηλότερη κορυφή της ευρωπαϊκής αγοράς. Οπλα του η ακαταμάχητη γοητεία που αβίαστα εκπέμπουν οι καλλίγραμμες επιφάνειες του αποκλειστικά πεντάθυρου αμαξώματός του, η καινοτομία που χαρακτηρίζει το σύνολο των εξοπλιστικών χαρακτηριστικών του και η αποδοτικότητα των αξιόμαχων κινητήριων συνόλων που διαμορφώνουν τη νεοσύστατη γκάμα του. Με μήκος που αγγίζει τα 4 μέτρα, η τρίτη γενιά του Citroën C3 υπόσχεται μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Την άνεση και κυρίως την ασφάλεια προασπίζονται και οι προηγμένες τεχνολογικά εφαρμογές, υποστηρίζοντας, όταν οι συνθήκες το απαιτούν, το έργο του οδηγού.
Ανάμεσα στο πλήθος των συστημάτων αυτών ξεχωρίζει η ενσωματωμένη στον εσωτερικό καθρέφτη κάμερα υψηλής ανάλυσης, η οποία όχι μόνο καταγράφει στιγμιότυπα της διαδρομής αλλά και τα κοινοποιεί στα συνδεδεμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χαμηλότερα, ο ρόλος του πρωταγωνιστή περνάει στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η λειτουργία του οποίου υποστηρίζεται από έγχρωμη οθόνη αφής μεγέθους 7 ιντσών.
Για την κίνηση του νέου C3 έχει επιστρατευθεί ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,2 λίτρων. Στην ατμοσφαιρική εκδοχή του αποδίδει 68 ή 82 ίππους, ενώ με τη βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων αγγίζει τους 110 ίππους. Ανάλογο είναι και το παράδειγμα του πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων, αποδίδοντας 75 ή 100 ίππους. Το νέο Citroën C3 αναμένεται να πραγματοποιήσει τα πρώτα του… χιλιόμετρα στην ελληνική αγορά μέσα στις επόμενες ημέρες, με τιμή εκκίνησης τα 12.900 ευρώ.

* Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ