Τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης για τις συναλλαγές

Οι τράπεζες, μέσω των σύγχρονων δικτύων που έχουν δημιουργήσει, προσφέρουν στους πελάτες τους αρκετούς διαφορετικούς τρόπους για τη διενέργεια πληρωμών, χωρίς αναμονή:

Οι τράπεζες, μέσω των σύγχρονων δικτύων που έχουν δημιουργήσει, προσφέρουν στους πελάτες τους αρκετούς διαφορετικούς τρόπους για τη διενέργεια πληρωμών, χωρίς αναμονή:

α. e-banking – mobile banking – phone banking:
Με τις τρεις αυτές υπηρεσίες, που προσφέρονται μέσω Internet, smartphone και τηλεφώνου αντίστοιχα, είναι δυνατή η πληρωμή οποιασδήποτε οφειλής με χρέωση είτε ενός τραπεζικού λογαριασμού είτε μιας πιστωτικής κάρτας εφόσον το επιτρέπει το σύστημα της τράπεζας. Με το e-banking διενεργούνται πληρωμές με χρέωση καταθετικού λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας. Ορισμένες τράπεζες έχουν «ανοίξει» αυτή τη δυνατότητα και στην υπηρεσία mobile banking που είναι διαθέσιμη στα «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα. Με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί και το phone banking, με τη διαφορά ότι η συναλλαγή ολοκληρώνεται μέσω τηλεφώνου.

β. Κέντρα Αυτόματων Συναλλαγών:
Πρόκειται για μηχανήματα που βρίσκονται εντός των καταστημάτων των τραπεζών και αποτελούν ένα ηλεκτρονικό ταμείο. Εκεί μπορούν να ολοκληρωθούν μια σειρά από συναλλαγές, όπως κατάθεση, ανάληψη και πληρωμή οφειλών προς το Δημόσιο, στις περισσότερες περιπτώσεις χωρίς κανένα κόστος. Η πληρωμή γίνεται με μετρητά, με χρέωση τραπεζικού λογαριασμού ή κάρτας.

γ. Portals Πληρωμών:
Οι πρώτες ιστοσελίδες αυτής της κατηγορίας λειτούργησαν από την Τράπεζα Πειραιώς (easypay.gr) και τη Eurobank (livepay.gr), για να ακολουθήσει την περυσινή χρονιά η Εθνική (simplepay.gr). Οι πληρωμές προς το Δημόσιο μπορούν να διενεργηθούν μόνο με μέσο που έχει εκδοθεί από τον εκάστοτε διαχειριστή του portal.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk