η ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ

Ενα αρκουδάκι άλλαξε την αγορά

Το τελευταίο τρίμηνο του 2009 έκρυβε μια έκπληξη, για άλλους ευχάριστη και για άλλους δυσάρεστη. Η περίφημη διαφήμιση με τον Gummy Βear η οποία απευθυνόταν στις μικρές ηλικίες των καταναλωτών είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα και το παριζάκι της «Υφαντής» έγινε το πιο δυναμικό προϊόν της αγοράς των αλλαντικών κατακτώντας μερίδιο 30% και την πρώτη θέση στην Αττική, που μοιράζεται με το αντίστοιχο προϊόν της Creta Farm.

Ενα αρκουδάκι  άλλαξε  την αγορά | tovima.gr

Το τελευταίο τρίμηνο του 2009 έκρυβε μια έκπληξη, για άλλους ευχάριστη και για άλλους δυσάρεστη. Η περίφημη διαφήμιση με τον Gummy Βear η οποία απευθυνόταν στις μικρές ηλικίες των καταναλωτών είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα και το παριζάκι της «Υφαντής» έγινε το πιο δυναμικό προϊόν της αγοράς των αλλαντικών κατακτώντας μερίδιο 30% και την πρώτη θέση στην Αττική, που μοιράζεται με το αντίστοιχο προϊόν της Creta Farm.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
  • Βηματοδότης Περί εκπροσώπων…έρημων και απρόσωπων Με αφορμή τα επαναλαμβανόμενα φαινόμενα πολιτικής κακοφωνίας και, αν μη τι άλλο, ατυχούς ενημέρωσης και... ΒΗΜΑτοδότης |
Σίβυλλα
Helios Kiosk