Οταν η Κιμ Καρντάσιαν εμφανίστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Met Gala της Νέας Υόρκης, τη μεγαλύτερη γιορτή της μόδας παγκοσμίως, καλυμμένη στα μαύρα από την κορυφή μέχρι τα νύχια, συμπεριλαμβανομένου και του προσώπου της, ολόκληρος ο πλανήτης μπήκε σε μια συζήτηση για το παρόν (και κυρίως για το μέλλον) της μόδας. Δίπλα της ο σχεδιαστής του outfit,
ο γεωργιανός καλλιτεχνικός διευθυντής του διάσημου οίκου Balenciaga, Ντέμνα Γκβασάλια. Φορώντας και ο ίδιος κουκούλα και φαρδιά ρούχα, δήλωσε περιχαρής που δεν χρειαζόταν να ανησυχεί για το πώς θα είναι η εμφάνισή του στις φωτογραφίες.

Μια εμφάνιση που «έπαιζε» με το θέμα της ιδιωτικότητας στην εποχή των social media, και η οποία τελικά ήταν εκείνη που εκτόξευσε τη δημοτικότητα του brand στα ύψη – δεν είναι τυχαίο που ο Γκβασάλια επέλεξε την Καρντάσιαν, μία από τις πιο προβεβλημένες προσωπικότητες στις συγκεκριμένες πλατφόρμες, η οποία έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη περιουσία στηριζόμενη στους ακολούθους της στο Instagram. Μια άνοδος, βέβαια, που είχε ήδη αρχίσει να συντελείται, με κορύφωση το 2021. Ενδεικτική είναι η άποψη του Φρανσουά Ανρί Πινό για το συγκεκριμένο brand. Ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της Kering Group, του ομίλου στον οποίο ανήκει ο Balenciaga, και ο οποίος επέλεξε προσωπικά τον Γκβασάλια να ηγηθεί του οίκου, θεωρεί ότι θα γίνει το επόμενο «megabrand», καθώς έχει ήδη ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ σε έσοδα και πλησιάζει τα δύο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω