Αν και ο κόσμος της αυτοκίνησης θα μπορούσε να ζήσει και χωρίς αυτή, η νέα, περιορισμένης παραγωγής Lamborghini αποτελεί σήμερα μια από τις πιο ενδιαφέρουσες υλοποιήσεις παγκοσμίως. Δεν έχει να κάνει με τον «in memoriam» χαρακτήρα της, καθώς τα αρχικά FKP που τη συνοδεύουν σχετίζονται με την απώλεια του Ferdinand Karl Piëch τον περασμένο Αύγουστο, ούτε καν με την περιορισμένη παραγωγή των 63 αυτοκινήτων τα οποία είχαν ήδη πουληθεί προτού καν η Sián εμφανισθεί τον Σεπτέμβριο στην εφετινή έκθεση της Φρανκφούρτης.

Η σημασία της εντοπίζεται στην υβριδική της φύση – για πρώτη φορά μια Lamborghini αξιοποιεί αυτή την τεχνολογία – και ταυτόχρονα στον διαφορετικό τρόπο που το κάνει. Η γενικώς οικεία εμφάνιση με τις έντονες ακμές και την αισθητική μαχητικού αεροσκάφους, το ελάχιστο δυνατό ύψος και την απόκοσμη πίσω όψη «κρύβει» το σασί της ικανότατης Aventador και έναν έξυπνο συνδυασμό του ατμοσφαιρικού V12 κινητήρα των 6,5 λίτρων με έναν supercapacitor – έναν υπερπυκνωτή – που είναι ελαφρύτερος από οποιαδήποτε μπαταρία χρησιμοποιείται σήμερα σε υβριδικό/ηλεκτρικό όχημα και μπορεί να επιβιώσει σε χιλιάδες κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης, ασφαλώς περισσότερους σε σύγκριση με εκείνη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω