Παρά τις αλληλοδιάδοχες από το 1982 μεταρρυθμίσεις δεν ανακόπηκε ο κατήφορος που ακολουθεί η ανώτατη παιδεία στη χώρα μας. Ανεπαρκείς, αντιφατικές, αναποτελεσματικές, λανθασμένες; Ζητούμενο τώρα το πρακτέο. Συνοψίζω σχηματικά πέντε προτάσεις μου, που έχω κατά περιόδους διεξοδικά αναπτύξει:

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω