Στις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής η Ελλάδα και οι έλληνες δημιουργοί μπορούν να ηγηθούν φέρνοντας πολιτισμό και αισθητική με καινοτομία, αξιοποιώντας παράλληλα τις νέες τεχνολογίες σε έναν κόσμο που μετασχηματίζεται και σε μια αγορά χωρίς σύνορα. Πολύ περισσότερο όταν στην παγκοσμιοποιημένη ψηφιακή οικονομία οι ισχυρές ταυτότητες και η ποιότητα αποκτούν μεγαλύτερη σημασία από τη βιομηχανική μαζική παραγωγή. Η ανάγκη από τη μία να έχεις κάτι κοινό με τον υπόλοιπο κόσμο και από την άλλη να έχεις ξεχωριστή ταυτότητα που σε συνδέει με τον τόπο σου.

Στην Ευρώπη αναπτύσσεται ήδη μια πανίσχυρη βιομηχανία γύρω όχι μόνο από την παραγωγή αλλά και από τις υπηρεσίες. Μια βιομηχανία που εκτείνεται από την ανάπτυξη προϊόντων ποιότητας μέχρι και νέων υλικών με τη χρήση της βιοτεχνολογίας, όπως το βιολογικό βαμβάκι, τα υφάσματα με σένσορες που στέλνουν δεδομένα σε υπολογιστές για την υγεία μας, τα έξυπνα ρολόγια που πλέον παρακολουθούν τους σφυγμούς και την κατάσταση των αθλητών μέχρι την υψηλής ποιότητας μόδα με σχέδια που μπορεί να τυπωθούν κατά παραγγελία του πελάτη στα χρώματα που η τεχνητή νοημοσύνη τού προτείνει σε συνάρτηση και με τον σωματότυπό του. Η δε ελληνική παραγωγή μεταξιού, δέρματος, δαντέλας, αγροτικών προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας, καλλυντικών και φυσικών τροφών με θεραπευτικές ιδιότητες κ.ά. αποτελεί έναν τομέα που η καινοτομία μπορεί πραγματικά να αναπτύξει σε άλλο επίπεδο ώστε τα προϊόντα αυτά να γίνουν παγκοσμίως ανταγωνιστικά.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω