Υπάρχουν στιγμές στην ιστορία κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας που θεωρούνται κομβικές για την πορεία της στον χρόνο και αναμφισβήτητα μία από αυτές για την Bugatti ήταν η παρουσίαση της Veyron το 2005. Το εμβληματικό hypercar έφερε στην γκάμα της γαλλικής μάρκας έναν W16 κινητήρα, όχι μόνο ως μια καλή αφορμή για να ασχοληθεί κάποιος μαζί του αλλά και ως μια απόδειξη υπεροχής απέναντι στους ανταγωνιστές του.

Από τότε ο κινητήρας αυτός, με διαφορετικές αποδόσεις (το 2013, για παράδειγμα, αποδίδοντας 1.200 ίππους οδήγησε τη Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse στο ρεκόρ ταχύτητας των 409 χλμ./ώρα), ήταν η καρδιά κάθε μοντέλου Bugatti που δημιουργήθηκε με βάση τρία ζητούμενα: να είναι πανίσχυρη, κομψή και σχετικά «αποκλειστική».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω