Τέσσερις δεκαετίες αδιάλειπτης παρουσίας στην ελληνική αγορά συμπληρώνει εφέτος το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Ξεκινώντας από ένα κατάστημα πώλησης μπαταριών στο κέντρο της Αθήνας το 1980, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ μετεξελίχθηκε σταδιακά στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα και σε ένα από τα πιο ισχυρά και αγαπημένα brands.
Με πάνω από 19 εκατ. επισκέπτες το 2019 και καταστήματα σχεδόν σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, η εταιρεία κατέγραψε μια επιτυχημένη χρονιά. Συνεχίζοντας τη δυναμική της πορεία για το 2020, στόχοι της αλυσίδας παραμένουν η ανάπτυξη, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη, η ενίσχυση της digital εμπειρίας του και η περαιτέρω διεύρυνση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.