Ο ανθελληνισμός είναι ένα απέθαντο γλοιώδες τέρας με πολλά πλοκάμια. Σέρνεται ανάμεσα στους αιώνες και εισχωρεί παντού. Περνάει κάτω από τις πόρτες, τρυπώνει σε χαραμάδες, μπαίνει ακόμα και στα μυαλά των ανθρώπων για να τους φυτεύσει τον σπόρο του φθόνου.

Ιδού δύο πολύ πρόσφατα χαρακτηριστικά παραδείγματα. Στο Netflix προβάλλεται κάτι σαν ντοκιμαντέρ για τον Μέγα Αλέξανδρο, τον μεγαλύτερο στρατηλάτη που έκανε ακόμα και την Ιστορία να χαμηλώσει το βλέμμα μπροστά στο ανάστημά του, αν και ο ίδιος δεν ήταν και πρώτο μπόι. «Τι περιέχει ακριβώς αυτό το έκτρωμα;» θα ρωτούσε ο Δημήτρης Κουτσούμπας. Και δεν θα αδικούσε την αλήθεια.

Περί εκτρώματος πρόκειται καθώς ο Αλέξανδρος εμφανίζεται να ερωτοτροπεί με τον Ηφαιστίωνα, καταθέτοντας μια δήλωση αμφισεξουαλικότητας. Δηλαδή τι μας λένε; Οτι ο Μεγαλέξανδρος ήταν queer! Δεν υπαινίσσονται καν ότι ο άνθρωπός μας ήταν ένας καλός μύλος που τα άλεθε όλα. Μα, τι ντροπή!

Για αυτό και οφείλετε να έχετε τον νου σας. Σε περίπτωση που βρίσκεστε στη θάλασσα και μια γοργόνα σας ρωτήσει αν ήταν gay o Μέγας Αλέξανδρος, ξέρετε τι πρέπει να απαντήσετε. «Οχι, βέβαια!». Και ψιθυρίζοντας μπορείτε να προσθέσετε, με κάποιο ρίσκο, ότι ήταν openminded.

Το δεύτερο παράδειγμα ωμού και χυδαίου ανθελληνισμού είναι το ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το κράτος δικαίου στην Ελλάδα. Πήραν τα περυσινά ξινά σταφύλια των υποκλοπών και τα έβγαλαν ως πρώτο πιάτο. Ανακάλυψαν παρεμβάσεις στον Τύπο, φούσκωσαν κάτι πταίσματα στο Μεταναστευτικό και, τέλος πάντων, υποκινούμενοι από ανόθευτο ανθελληνισμό αντέγραψαν κάτι παλιά ψηφίσματα για την Ουγγαρία, άλλαξαν μερικά πράγματα και μας τα παρουσίασαν ως καταδίκη της Ελλάδας.

Η μόνη λογική εξήγηση για αυτό βρίσκεται στο σχόλιο της κυβέρνησής μας. Ζηλεύουν. Φθονούν. Έχουν μπροστά τους την πιο πετυχημένη κεντροδεξιά κυβέρνηση της Ευρώπης και αδυνατούν να διαχειριστούν τη μεγάλη απήχησή της. Και κάπως έτσι, 330 ευρωβουλευτές, καθοδηγούμενοι από τα ταπεινότερα των ενστίκτων τους, ψήφισαν κατά της πατρίδας μας. Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε πόσοι από αυτούς παρακολούθησαν το βδέλυγμα του Netflix.

Τώρα κάποιος θα πει ότι σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι οι κυβερνήσεις να απαντούν τεκμηριωμένα και με στοιχεία. Δεν είναι ο Κασσελάκης και ο Ανδρουλάκης που καταγγέλλουν, αλλά το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Έπρεπε να βγει ο Μαρινάκης ή ο Βορίδης και να τους δώσει να καταλάβουν. Να τους εξηγήσει ότι για τις υποκλοπές το ψάχνει η ανεξάρτητη Δικαιοσύνη, ενώ τοποθετήθηκε και δεύτερος εισαγγελέας στην ΕΥΠ.

Οι αγωγές προς δημοσιογράφους γίνονται επειδή σε αυτή τη χώρα έχουμε τιμή. Και την αξιολογούμε πολύ ακριβά. Επίσης κάποια άλλα πράγματα που επισημαίνονται στο ψήφισμα αποδίδονται στην κακιά στιγμή και στη δύστροπη τύχη. Ωστόσο η κυβέρνηση επέλεξε την ευθεία οδό για να απαντήσει. Αποκάλυψε τα βαθύτερα κίνητρα και άφησε τα στοιχεία στην άκρη.

Υπάρχει περίπτωση να ζηλεύουν και οι αγρότες την κυβέρνηση; Δύσκολο. Tο πρόβλημα είναι αντικειμενικά μετρήσιμο, πλην όμως ο υπουργός Οικονομικών διαπιστώνει στενότητα του δημοσιονομικού χώρου – έχουν σταθμεύσει εκεί τα καινούργια F-35 και τα C-130 και δεν υπάρχει περιθώριο να μπουν και τρακτέρ. Δεν αποκλείεται, λοιπόν, οι αγρότες να επιχειρήσουν την κάθοδο στην πρωτεύουσα. Φανταστείτε την εικόνα στον Κηφισό. Πρωινό με ψιλόβροχο και τα τρακτέρ να ζευγαρώνουν με τα αυτοκίνητα πάνω στο οδόστρωμα. Αν εκείνη τη μέρα καταφέρει κάποιος και συγκεντρώσει την ενέργεια που θα εκπέμπεται από το θυμικό οδηγών και αγροτών, θα ηλεκτροδοτήσει την πρωτεύουσα για έναν χρόνο.

Κάποτε έλεγαν ότι η επανάσταση θα γίνει μεσημέρι. Τότε πεινάει ο εργάτης και ο αγρότης και ξυπνάει ο φοιτητής. Μπα, δεν πρόκειται να συμβεί κάτι τέτοιο.

Το πιθανότερο είναι ότι οι αγρότες θα συναντήσουν τους φοιτητές σε εκείνο τον μεγάλο τοίχο που οριοθετεί το αδιέξοδο. Εκεί που συνθλίβονται αιτήματα και διεκδικήσεις. Για την ακρίβεια, οι αγρότες έχουν περισσότερες πιθανότητες να κερδίσουν κάτι.

Αντιθέτως οι φοιτητές, που πορεύονται με σημαία την ιδεοληψία επί του θέματος των μη δημόσιων πανεπιστημίων, δεν πρόκειται να πάρουν τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από ένα καλό μάθημα ζωής. Αν είσαι εκτός εποχής, δεν φταίει η εποχή, αλλά εσύ. Και ο Αλέξανδρος με τον Ηφαιστίωνα δεν θα μπορούσαν να ζήσουν τον έρωτά τους σήμερα.