Ο όμιλος Olympia του Πάνου Γερμανού ενισχύει τη θέση του στο κοινοπρακτικό σχήμα Public-MediaMarkt σε Ελλάδα και Κύπρο από 75% στο 98%(με τη γερμανική MediaSaturnHolding να παραμένει μέτοχος με ποσοστό 2%) και μέσα από καινούργιες επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώστο νέο Public Group επιταχύνει το αναπτυξιακό του πλάνο. Με την κίνηση αυτή, όπως αναφέρουν από την Olympia, εξασφαλίζεται η συνέχεια της ροής τεχνογνωσίας από τον γερμανικό όμιλο και ταυτόχρονα αποκτάται ο έλεγχος που απαιτεί η νέα στρατηγική για την ανάδειξη του Public Group σε κορυφαίο omnichannel retailer στοχεύοντας σε συνολικό τζίρο πάνω από μισό δισ. ευρώ. Eίχαν προηγηθεί επενδύσεις 40 εκατ. ευρώτο διάστημα 2019-2021 για την αναβάθμιση των υποδομών της αποθήκης στον Ασπρόπυργο, για το νέο concept καταστημάτων, την ανάπτυξη call center και για υποδομές τεχνολογίας.
Oπως επισημαίνουν από τη διοίκηση, «η οργανική ανάπτυξη του Public θα επιταχυνθεί με τη διεύρυνση του προϊοντικού μείγματος στο ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων, στην e-Commerce πλατφόρμα, αλλά και στο εξειδικευμένο Marketplace που λειτουργεί».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.