Πληθωρισμός, λειτουργικό κόστος και νέες καταναλωτικές συνήθειες επιταχύνουν τις επιχειρηματικές εξελίξεις στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων. Τα επιτελεία των γαλακτοβιομηχανιών επιχειρούν να βρουν «θεραπεία» στην τριπλή κρίση που βιώνει ο κλάδος: μειωμένη παραγωγή γάλακτος, πτώση στην κατανάλωση και αύξηση των συντελεστών παραγωγής. Προκειμένου να μπει φρένο στις απώλειες επιλέγουν είτε να ανοίξουν τη «βεντάλια» της προϊοντικής τους γκάμας είτε να εστιάσουν σε κωδικούς με υψηλή προστιθέμενη αξία και αγορές που έχουν προοπτικές μεγέθυνσης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω