Το θετικό τεστ εγκυμοσύνης που λίγο πριν το τέλος του πρώτου επεισοδίου του Milky Way, αφελώς απορρίπτει η Μαρία (Κορίννα Ντουλλάαρτ)  στον κάδο των αχρήστων στην τουαλέτα του σχολείου βρίσκει το δρόμο του στα χέρια της διευθύντριας, η οποία κάνει μια προσπάθεια να προλάβει και να διαχειριστεί την κατάσταση όσο καλύτερα πιστεύει ότι γίνεται. Στην μάλλον καλοπροαίρετη, μα εξαιρετικά άτσαλη αυτή προσπάθεια καταφέρνει ουσιαστικά να δείξει με το δάχτυλο τη Μαρία. Αν όχι όλη η τάξη, τουλάχιστον οι φίλες της καταλαβαίνουν. Όμως η αντίδρασή τους την εκπλήσσει δυσάρεστα.

Η Μαρία αρνείται τα πάντα και φυσικά επέρχεται ρήξη. Και η Μαρία τρέχει – για πρώτη φορά μετά από χρόνια – σαν μικρό παιδί στην αγκαλιά της μαμάς της. Η σεκάνς που ακολουθεί ψηλαφεί τη σχέση μητέρας και κόρης. Γυρίζει πίσω, πολλά χρόνια, στην εποχή της νιότης της Ελένης (Γιούλικα Σκαφιδά), που όπως μαθαίνουμε από τα μέχρι τώρα υπέροχα voice over της Κορίννας Ντουλλαάρτ, «από πολύ μικρή ήθελε να βρεθεί στα σύννεφα».

Αλλά τα φτερά της κόπηκαν νωρίς. Αφενός γιατί δεν είχε στήριξη από την οικογένειά της, αφετέρου γιατί στη ζωή της ήρθε ένα μωρό – η Μαρία. Κι έτσι, συμβιβάστηκε. Αλλά εκείνος ο συμβιβασμός έφερε με τα χρόνια φθορά, κούραση. Τα πόδια της Ελένης, αφόρητα βαριά πια, την κρατούν καθηλωμένη μακριά από τα σύννεφα και τα όνειρα της νιότης της, κι έτσι εκείνη κάποια στιγμή στράφηκε στο Θεό. Η ίδια εξομολογείται στον πνευματικό της πως έχει μέσα της πικρία, αλλά φαίνεται ο αληθινός λόγος για τον οποίο έχει απομακρυνθεί από την ίδια της την κόρη να της διαφεύγει. Αναζητά αλλού τους λόγους, ψάχνει σε πρόσωπα τρίτα έναν φταίχτη.

Η Μαρία για ακόμα μια φορά δεν της λέει τίποτα. Φεύγει τρέχοντας. Από τη μια μέρα στην άλλη, αισθάνεται πιο μόνη από ποτέ. Και τελικά αποφασίζει να μιλήσει στον Τάσο (Νικολάκης Ζεγκίνογλου), ο οποίος δεν βρίσκεται και ακριβώς σε φάση για να κάνει μια τέτοια κουβέντα. Μετά από μια σειρά από κωμικοτραγικές στιχομυθίες, που με κάποιον τρόπο ηχούν πέρα για πέρα αληθινές, η Μαρία θα του το πει. Αλλά θα είναι σαν να μιλάει στον Τσίου και ξαφνικά θα δει τη μαγική εικόνα που είχε πλάσει στο μυαλό της για εκείνον να καταρρέει, να πέφτει και να γίνεται χίλια κομμάτια.

Ο Τάσος όμως δεν θα μείνει σε αυτή την πρώτη του αντίδραση. Με καθαρό κεφάλι και ακολουθώντας τις συμβουλές του προπονητή του, ο 27χρονος μέλλοντας πατέρας επαναδιαπραγματεύεται την κατάσταση. Αλλά ως θεατές ξέρουμε ήδη ότι για εκείνον το να «κάνει το σωστό» σημαίνει ένα και μόνο πράγμα. Μόνο που για τη Μαρία, το να αφήσει το σχολείο και να παντρευτεί τον Τάσο μόνο και μόνο επειδή προέκυψε μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη είναι το τρομακτικότερο σενάριο. Είναι μια πρόσκληση στην κηδεία της δίψας της για ζωή, είναι ένα καρφί στο φέρετρο – που λένε κι οι Αμερικάνοι – του μέλλοντος της. Και στην τελευταία σκηνή, βρίσκεται ολομόναχη στην καρδιά ενός κρατήρα από κάποιον αστεροειδή που έπεσε στη Γη με ταχύτητα φωτός, αφανίζοντας οτιδήποτε κι αν βρέθηκε στην πορεία του.

Ο Τάσος παίρνει μια πρωτοβουλία που σαφώς εξοργίζει τη Μαρία. Εμφανίζεται γαμπρός στο σπίτι της Μαρίας, ένας αμαθής αυτόκλητος σωτήρας, και μάλιστα ενώ εκείνη απουσιάζει, ληστεύοντας την από κάθε έννοια αυτοδιάθεσης. Τα κανονίζει όλα με τα πεθερικά, ερήμην της. Κι ενώ αρχικά η Μαρία αντιδρά έντονα, είναι μόνο δεκαεπτά χρονών. Η όλη κατάσταση είναι εξαιρετικά δύσκολη για ένα τόσο μικρό κορίτσι να το διαχειριστεί, είναι φοβισμένη, μπερδεμένη. Και οι μεγάλοι την καπελώνουν, δίνουν τα χέρια και δεν προχωρούν σε αποφάσεις.

Την ίδια στιγμή, το δεύτερο επεισόδιο αρχίζει να βουτά λίγο βαθύτερα και στην ιστορία του Τζο (Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος), του νεοφερμένου μαθητή από την Αθήνα που στα μάτια ολόκληρου του χωριού μοιάζει με εξωτικό πουλί. Ο Τζο όμως, που μπορεί φαινομενικά να μην χωρά και πολύ στην μικρή αυτή κοινωνία, δεν αργεί να βρει τα πατήματά του και να προσπαθήσει έστω να ζήσει όσο καλύτερα γίνεται αυτή τη χρονιά που του μένει για να τελειώσει το σχολείο, προτού τρέξει να φύγει ανεπιστρεπτί από τούτο το μέρος. Έτσι, τον βλέπουμε να φλερτάρει, να κάνει one-night stand μέσω Grindr στις αποθήκες κάποιου τοπικού σούπερ μάρκετ, να ανακαλύπτει τον έρωτα.

Παράλληλα όμως, ο Τζο προσπαθεί και να χτίσει μια σχέση με τον πατέρα του. Σε μια ευχάριστη τροπή της συνήθους ιστορίας αποδοχής ενός queer εφήβου από τον γονιό του, το «Milky Way» δοκιμάζει να βάλει τον πατέρα του Τζο, Άκη (Ακύλλας Καραζήσης) στη θέση εκείνου που προσπαθεί περισσότερο. Σε μία από τις ομορφότερες σκηνές που έχουμε δει ποτέ στην τηλεόραση, ο Τζο χορεύει στον αχυρώνα όπου ο πατέρας του φυλάει τα άλογα, όταν μπαίνει ο Άκης μέσα και τον βλέπει και απορεί. Στ’ αλήθεια απορεί, αλλά δεν κρίνει. Αντίθετα, αρκείται σε απλές απαντήσεις, είναι γενναιόδωρος – σε όλα τα επίπεδα. Και εκεί, μέσα στον αχυρώνα, καθώς οι δυο τους χορεύουν με ένα ακουστικό ο καθένας στ’ αυτί, όπως κάναμε μικροί με τους πιο αγαπημένους μας φίλους, ο Άκης γίνεται ο πατέρας που θα θέλαμε όλοι να είχαμε.

Με αυτό το δεύτερο επεισόδιο, ο Βασίλης Κεκάτος στρέφει την προσοχή του και στους μεγαλύτερους χαρακτήρες, όπως είναι ο πατέρας του Τζο, οι γονείς και η γιαγιά της Μαρίας, κι οι προσωπικές ιστορίες του καθενός αποκτούν ολοένα περισσότερες αποχρώσεις. Σε συνέχεια λοιπόν του πρώτου επεισοδίου, όπου είδαμε να υπάρχει ένταση μεταξύ της Ελένης και του συζύγου της, Γιώργου (Ανδρέας Κωνσταντίνου), η οποία είχε να κάνει με οικονομικές δυσκολίες που έχουν προκύψει ως απόρροια της αδυναμίας του Γιώργου να εργαστεί πλήρως μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε. Όμως, όταν του δίνεται η δυνατότητα να εργαστεί σε άλλο πόστο, χωρίς σωματική καταπόνηση και με μεγαλύτερες αποδοχές, ο Γιώργος διστάζει, βάζοντάς μας ψύλλους στα αυτιά.

Κλείνοντας, το δεύτερο επεισόδιο βάζει πολλά θέματα στο τραπέζι, ανατρέπει όλες τις ισορροπίες και αφήνει ερωτήματα ανοιχτά, τα οποία ελπίζουμε πως θα απαντήσει σιγά-σιγά και ένα-ένα στα επόμενα έξι επεισόδια.