Η Εσθήρ έφερε τα κιάλια του οίκου Boucheron, που είχε αγοράσει από το ίδιο κοσμηματοπωλείο στο οποίο συνηθίζει να ψωνίζει η Αθηνά Ωνάση στη Γενεύη, στα μάτια της.

Η διπλανή βίλα με τα αναρίθμητα σιντριβάνια που θύμιζαν αυτά του αυτοκράτορα Καρακάλλα στην αρχαία Ρώμη παρέμενε κλειστή. Ο μόνος ήχος που ακουγόταν ήταν αυτός από το νερό που κυλούσε στις πηγές. Με τα κεφάλια των λιονταριών και τις ανάγλυφες παραστάσεις από λουκούλλεια γεύματα γύρω από τεράστια τραπέζια.

Η Ντονατέλα, η οποία συνήθιζε να ενοικιάζει το αυτοκρατορικού τύπου mansion, δεν είχε δώσει σημεία ζωής. Μια από τις νεαρές, καλλίγραμμες, πλατινομαλλούσες φιλοξενούμενες στο mansion του κολεξιονέρ Γκαλάτσι-Γκαλάτσι έμοιαζε να διασκεδάζει αφάνταστα έτσι όπως ανέβαινε και κατέβαινε από το φουσκωτό φούξια φλαμίνγκο το οποίο «ταξίδευε» στην ολυμπιακών διαστάσεων πισίνα.

Παρακολουθούσα αφηρημένη την πορεία τριών ροζ μπαλονιών στον καταγάλανο ουρανό, όταν η Εσθήρ με ρώτησε αν γνώριζα κάτι για την «κάθοδο» της σινιόρα Versace στο Πόρτο Χέλι. Κούνησα το κεφάλι μου αρνητικά. Η παιδική μου φίλη χαμογέλασε ειρωνικά. «Λες να την κρατάει στην Ιταλία η παραίτηση του πρωθυπουργού Μάριο Ντράγκι και η ασταθής πολιτική κατάσταση που επικρατεί στη γειτονική χώρα;» με ρώτησε. Διόρθωσα την τιράντα από το μαγιό μου. Της απάντησα ότι δεν το θεωρώ απίθανο, αφού η οικογένεια Βερσάτσε ανήκει στην επιχειρηματική ελίτ της Ιταλίας. Αν και πιστεύω ότι αντί για το Πόρτο Χέλι επέλεξε το Πόρτο Τσέρβο της Σαρδηνίας. Εκεί άλλωστε βρίσκονται ήδη οι θαλαμηγοί γνωστών Ελλήνων από τον χώρο του επιχειρείν…