Δεν προκύπτει –μέχρι στιγμής- ότι έλαβε χώρα το περιστατικό, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σχετικά με την καταγγελία για την «εκδίωξη» ανήλικου μαθητή από συρμό του Προαστιακού Πάτρας επειδή δεν είχε 10 λεπτά του ευρώ για να πληρώσει το εισιτήριό του. Στο ίδιο μήκος κύματος με την ανακοίνωση που εξέδωσαν νωρίτερα σήμερα, Δευτέρα, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων, δεδομένης και της μεγάλης δημοσιότητας που έλαβε το περιστατικό, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τονίζει ότι δεν γίνεται πια έκδοση εισιτηρίων εντός των συρμών.
Συγκεκριμένα, το περιστατικό όπως έχει περιγραφεί, έλαβε χώρα στο δρομολόγιο 12309, που αναχώρησε στις 15:34 από Πάτρα με προορισμό τον Άγιο Βασίλειο και μάλιστα στην πρώτη αυτοκινητάμαξα του συρμού. Σύμφωνα όμως με την ανακοίνωση της εταιρείας λειτουργίας, «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε άμεσα και επισταμένα την καταγγελία με ΕΔΕ, η οποία ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Δευτερας. Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρεία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα».
Εντωμεταξύ, όσον αφορά στην έκδοση ή μη εισιτηρίων εντός του συρμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνει ότι στον Προαστιακό Πάτρας, από τις 22 Φεβρουαρίου 2018 δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. «Η έκδοση εισιτηρίων του Προαστιακού Πάτρας γίνεται αποκλειστικά από σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην πόλη της Πάτρας και σε επιλεγμένους σταθμούς. Επομένως, ο ελεγκτής εισιτηρίων δεν είχε στην κατοχή του εισιτήρια και δεν θα μπορούσε να προβεί σε πώληση».
Καταλήγοντας η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, παρακαλεί όποιον επέβαινε επί της ως άνω αμαξοστοιχίας και αντελήφθη το περιστατικό της καταγγελίας να επικοινωνήσει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Δεν εκδίδονται εισιτήρια μέσα στο τρένο
Για πλήθος ανακριβειών, αλλά και στοχοποίηση εργαζομένων, σχετικά με όσα έχουν δημοσιευθεί από εχθές για το περιστατικό με τον 14χρονο μαθητή στον Προαστιακό Πάτρας, κάνει λόγο σε προηγούμενη ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μάλιστα, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, «είναι αδύνατον να έχει συμβεί τέτοιο γεγονός», δεδομένου ότι η έκδοση εισιτηρίων επάνω στο τρένο έχει πάψει να υφίσταται εδώ και τουλάχιστον ενάμιση μήνα. Εντωμεταξύ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διεξάγει ΕΔΕ προκειμένου να διαπιστωθεί τι συνέβη με τον νεαρό μαθητή.
Η ανακοίνωση των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαντά συγκεκριμένα σε δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι υπάλληλος της Κίνησης που εκτελούσε την υπηρεσία του διαπίστωσε κατά τον έλεγχο εισιτηρίων ότι νεαρός μαθητής δεν είχε εισιτήριο και τον κατέβασε από το τρένο επειδή του έλειπαν 0,10 ευρώ για να εκδώσει εισιτήριο. «Ενημερώνουμε ότι η έκδοση εισιτηρίων επάνω στο τρένο έχει πάψει να υφίσταται εδώ και ενάμιση μήνα τουλάχιστον (21/2/2018)».
«Ποτέ και κανένας συνάδελφος ελεγκτής – Προϊστάμενος Αμαξοστοιχίας δεν κατέβασε κανέναν επιβάτη από το τρένο για δέκα λεπτά του ευρώ, πόσο μάλλον ένα ανήλικο παιδί, ακόμα κι όταν εκδίδονταν εισιτήρια στο τρένο» συνεχίζει η ανακοίνωση, τονίζοντας ότι η ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε θέση να διευκρινίσει ανά πάσα στιγμή «πλήθος ανακριβειών» που αναπαράχθηκαν στα σχετικά με το περιστατικό δημοσιεύματα.
«Καλούμε αυτούς που τόσο αβίαστα αναπαράγουν ανύπαρκτα γεγονότα, επηρεάζοντας την κοινή γνώμη αρνητικά και στοχοποιώντας εργαζομένους, να είναι στο μέλλον πιο προσεκτικοί». Η ανακοίνωση καταλήγει ως εξής:
«Κλείνοντας θέλουμε να διαβεβαιώσουμε όλο το επιβατικό κοινό πως το προσωπικό της Κίνησης μαζί με όλους τους εργαζομένους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εργάζεται με υψηλό αίσθημα κοινωνικής αλληλεγγύης και εργασιακής υπευθυνότητας, παραδίδοντας μαθήματα ήθους προς όλες τις κατευθύνσεις, παραμένοντας σταθερά δίπλα στην ελληνική κοινωνία διαχρονικά».