• Αναζήτηση
  • Η Αθήνα στο χάρτη των προορισμών για city break

    Στον χάρτη των city break προορισμών βάζει την Αθήνα η «συμμαχία» του Δήμου Αθηναίων, της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Στον χάρτη των city break προορισμών βάζει την Αθήνα η «συμμαχία» του Δήμου Αθηναίων, της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Μετά το πρώτο βήμα της σύμπραξής τους που συνέβαλε στο περσινό ρεκόρ αφίξεων ξένων επισκεπτών στην πρωτεύουσα, η δεύτερη φάση της καμπάνιας, παρουσιάστηκε στην ITB, τη μεγαλύτερη διεθνώς τουριστική έκθεση του Βερολίνου, σε περισσότερους από 50 εκπροσώπους διεθνών και γερμανικών ΜΜΕ.

    «Κεντρικός άξονας της πολιτικής μας είναι να ενώνουμε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης μας, να προχωρούμε σε συνέργειες και να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό για την Αθήνα. Η σύμπραξη με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα επιτυχίας. Το 2017 η Αθήνα έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων ξεπερνώντας το φράγμα των 5 εκ. επισκεπτών, ενώ γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό σε σημείο πολλά διεθνή Μέσα να την παρουσιάζουν ως «νέο Βερολίνο». Παράλληλα, μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η Αθήνα βρίσκεται σε μια «τουριστική άνοιξη»» ανέφερε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης.


    Η δεύτερη φάση της καμπάνιας, «One City. Never Ending Stories», που παρουσιάστηκε στο Βερολίνο, αναδεικνύει την ποικιλία των επιλογών που προσφέρει η πόλη στους επισκέπτες της, καλώντας τους να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες. Έχει τίτλο «Άνοιξη στην Αθήνα» και ξεκίνησε την 1η Μαρτίου 2018 εστιάζοντας κυρίως στη γερμανική αγορά. Για την προώθηση της καμπάνιας, το Athens Tourism Partnership, σε συνεργασία με τη Marketing Greece που έχει συντονιστικό ρόλο, χρησιμοποιεί ψηφιακά μέσα και κοινωνικά δίκτυα αξιοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και μάρκετινγκ, προκειμένου να απευθυνθεί με ακρίβεια στα στοχευμένα κοινά.

    Όπως μάλιστα ανακοινώθηκε, η πρωτοβουλία που ανέλαβε ο δήμος Αθηναίων πριν δυο χρόνια, με κεντρικό μήνυμα το «Μαζί για την Αθήνα», εφέτος θα διευρυνθεί. Την καμπάνια το Athens Tourism Partnership πρόκειται να αγκαλιάσουν και νέοι ισχυροί φορείς, Ιδρύματα και εταιρείες που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Στόχος της δράσης είναι να ενώσει τις δυνάμεις κορυφαίων φορέων του τουρισμού σε μια πρωτοποριακή σύμπραξη μεταξύ μιας δημόσιας αρχής και ιδιωτικών επιχειρήσεων, για την ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας της Αθήνας και τη σταδιακή της καθιέρωση ως κορυφαίο city break προορισμό στη νότια Ευρώπη.
    Με τη σειρά του, ο αντιπρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, ανέφερε: «Μαζί με την ανάπτυξη της πόλης, των ξενοδοχείων, της ακτογραμμής η οποία σταδιακά αναπτύσσεται, τις γαστρονομικές επιλογές και τις διάφορες βελτιώσεις οι οποίες συντελούνται, πραγματικά πιστεύουμε ότι η Αθήνα γίνεται ένας πολύ ανταγωνιστικός διεθνής προορισμός όλο το χρόνο και κάτι ακόμα πιο σημαντικό για εμάς: Η Αθήνα κερδίζει το δικαίωμά της να είναι πόλη-προορισμός και όχι απλά κόμβος σύνδεσης με τα νησιά το καλοκαίρι».
    Όπως σημείωσε, από το 2013 έως σήμερα η AEGEAN έχει αυξήσει τις συνδέσεις της από 17 χώρες και 27 διεθνή αεροδρόμια σε 41 χώρες και 80 αεροδρόμια, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της πόλης. «Είναι πολύ σημαντικό να βλέπεις ελληνικές εταιρείες και φορείς του δημοσίου να συνεργάζονται. Και εμείς, στην AEGEAN, μαζί με τον δήμαρχο Αθηναίων και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, πραγματικά δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να προσελκύσουμε περισσότερους εταίρους σε αυτή τη συνεργασία ώστε η προσπάθεια να είναι επιτυχημένη για την πόλη και για όλους εμάς που δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα» συμπλήρωσε.
    Για τη συμβολή του αεροδρομίου στην καθιέρωση της Αθήνας ως city break προορισμός μίλησε και ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ, κ. Γιάννης Παράσχης. «Η προώθηση της Αθήνας είναι στρατηγικός στόχος του αεροδρομίου, προκειμένου να ενδυναμώσουμε την παρουσία και τη θέση της πόλης στη διεθνή τουριστική αγορά καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας με τον Δήμο Αθηναίων και την AEGEAN, σε μια κίνηση ουσιαστικής συνεργασίας, με σκοπό την πραγμάτωση μιας κοινής προσπάθειας για την πόλη, η οποία θα πρέπει να συνεχιστεί με τη στήριξη όλων των συμμετόχων και των  επαγγελματιών που συνθέτουν την αλυσίδα του τουρισμού» σημείωσε.
    Κοινωνία
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk