Οι δράσεις του δήμου Πειραιά για την προσέλκυση τουριστών

O νέος 36σέλιδος τουριστικός οδηγός «Destination Piraeus Guide» στα αγγλικά και οι «Ημέρες Θάλασσας 2016» ανοίγουν τη νέα τουριστική περίοδο στον Πειραιά, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Δήμου.

O νέος 36σέλιδος τουριστικός οδηγός «Destination Piraeus Guide» στα αγγλικά και οι «Ημέρες Θάλασσας 2016» ανοίγουν τη νέα τουριστική περίοδο στον Πειραιά, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Δήμου.
Στόχος ο οδηγός να διανεμηθεί στους χιλιάδες τουρίστες που καταφθάνουν καθημερινά στην πόλη με τα κρουαζιερόπλοια και όχι μόνο.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση «η τουριστική προβολή της πόλης του Πειραιά αποτελεί βασική προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής, η οποία από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα ασχολήθηκε με το κρίσιμο αυτό θέμα. Μέχρι τότε δεν είχε υπάρξει μέριμνα από τον Δήμο Πειραιά, ούτε υπήρχε κάποιο στρατηγικό σχέδιο για τον Τουρισμό και την προβολή της πόλης.»
Και σημειώνεται ότι «μέσα σε 18 μήνες έγιναν σημαντικά βήματα, έτσι ώστε μακροπρόθεσμα να αποδώσει καρπούς η στρατηγική σε ό,τι αφορά την τουριστική ανάπτυξη της πόλης, ενώ ιδιαίτερα σημαντική, εξαιτίας των δύσκολων οικονομικών συγκυριών, ήταν η συμβολή και υποστήριξη της ΠΑΕ Ολυμπιακός στην υλοποίηση της τουριστικής καμπάνιας «Destination Piraeus»».
Eπιπλέον επισημαίνεται ότι ο Δήμος Πειραιά προχώρησε στον σχεδιασμό συνδυαστικών ενεργειών τουριστικής προβολής και διαχείρισης επισκεπτών μέσα από την καταγραφή αναγκών για αναβάθμιση τουριστικού προϊόντος μετά από συναντήσεις με φορείς, αναβάθμιση και εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος για τη δημιουργία τουριστικής εμπειρίας εντός των ορίων του Δήμου Πειραιά και έρευνα αγοράς ανταγωνιστικών προορισμών και δημιουργία αποτελεσματικών μέσων προβολής και προώθησης του προορισμού.
Επιπροσθέτως ο Δήμος Πειραιά υπογραμμίζει ότι «για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων και την προώθηση του Πειραιά ως προορισμού εκπονήθηκε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης, το οποίο έλαβε πρόσφατα και τη σύμφωνη γνώμη του ΕΟΤ.»
Πιο συγκεκριμένα, όπως σημειώνεται, από τον Σεπτέμβριο του 2014 έως και σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί και προγραμματιστεί οι εξής ενέργειες:
«1. Δημιουργία τουριστικής ταυτότητας και υλοποίηση ολοκληρωμένης καμπάνιας «Destination Piraeus» (έντυπο, site, εφαρμογές για κινητά & tablets).

2. Πρόσληψη Συμβούλου για θέματα τουριστικής ανάπτυξης και προβολής.

3. Δημιουργία ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού για την τουριστική ανάπτυξη και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του Δήμου Πειραιά.

4. Κατάθεση στον ΕΟΤ ολοκληρωμένης στρατηγικής τουριστικής προβολής του Προορισμού και κατοχύρωση της απαιτούμενης Σύμφωνης Γνώμης.

5. Υποβολή ολοκληρωμένου σχεδίου για την τουριστική προβολή στην Περιφέρεια Αττικής, με σκοπό τη χρηματοδότηση.

6. Διαρκής διαβούλευση με φορείς της πόλης και την Περιφέρεια για τον μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό σχετικά με την Κρουαζιέρα.

7. Σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το «Destination Piraeus» αποτέλεσε κεντρικό πυλώνα επικοινωνίας της «Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας 2015»

8. Οι «Ημέρες Θάλασσας» καθιερώνονται ως ετήσιος θεσμός στον Πειραιά.

9. Οι «Ημέρες Θάλασσας» έπειτα από έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα εντάσσονται στις παράλληλες εκδηλώσεις του εορτασμού της «Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας».

10. Προβολή του «Destination Piraeus» σε 60 σημεία και στα 2 terminals του ΟΛΠ. Η καμπάνια περιλαμβάνει μεγάλα banners και αυτοκόλλητα, έπειτα από μελέτη.

11. Εκτύπωση και διάθεση πολυτελών 120σέλιδων δίγλωσσων εντύπων «Destination Piraeus».

12. Παραγωγή, έκδοση και διάθεση ειδικού 36σέλιδου τουριστικού οδηγού της πόλης στα Αγγλικά.

13. Αλλαγή δρομολογίου της γραμμής Χ80 και προσθήκη νέων στάσεων στον Πειραιά, έπειτα από συνεννόηση με τον ΟΑΣΑ. Πλέον, οι 10 από τις 16 στάσεις είναι στην πόλη του Πειραιά.

14. Στο πλαίσιο της αισθητικής αναβάθμισης της εισόδου της πόλης (34ου Συντάγματος) καλύφθηκαν με πανό του «Destination Piraeus» τα κτήρια Silo και το διατηρητέο ιδιοκτησίας Χάλαρη.

15. Υλοποίηση ολοκληρωμένης καμπάνιας στα Social Media.

16. Tο «Destination Piraeus» προβλήθηκε με προνόμια χορηγού στο F4 της Euroleague καθώς και στο Super Cup της υδατοσφαίρισης γυναικών που φιλοξένησε ο Πειραιάς.

17. Προβολή 111 τηλεοπτικών σποτ στο NationalGeographic το επόμενο διάστημα.

18. Συμμετοχή με περίπτερο στην έκθεση Ποσειδώνια 2016.

19. Συμμετοχή με περίπτερο στην έκθεση του 15ουEast Med Yacht Show 2016 στη Μαρίνα Ζέας.

20. Συμμετοχή με περίπτερο στο «3ο Posidonia Sea Tourism Forum» που διοργανώθηκε το 2015 στο Μέγαρο Μουσικής.

21. Συμμετοχή με περίπτερο στο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας τον Μάιο του 2015.

22. Αποστολή υλικού (έντυπα, video) στη μεγαλύτερη εμπορική έκθεση κρουαζιέρας «CruiseShipping Miami 2015».

23. Συνεννόηση με τον ΟΑΣΑ και τη ΣΤΑΣΥ για προβολή στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

24. Συνεργασία με επιχειρήσεις τουριστικών λεωφορείων(Hop On – Hop Off) για προβολή του Πειραιά.

25. Προβολή στον Τουριστικό Οδηγό που εκδίδει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά.

26. Συνεργασία με εταιρείες παροχής ταξιδιωτικών εμπειριών για δημιουργία πακέτων ξεναγήσεων εντός των ορίων του Δήμου (Big Olive).

27. Φιλοξενία δημοσιογράφων από την Ευρώπη (Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο) σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και τον ΕΟΤ.

28. Φιλοξενία δημοσιογράφων από τις Η.Π.Α. σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Η.Π.Α.»

Τέλος, όπως τονίζεται, έχει προγραμματιστεί για τον Ιούνιο, παρέμβαση από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά στο χώρο υποδοχής της κρουαζιέρας με την παράσταση «Περίπλους».
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk