Φουντώνει η μάχη της τηλεθέασης στην απογευματινή ζώνη

Μία ζώνη η οποία θεωρητικά ήταν εκτός ανταγωνισμού εδώ και χρόνια, εφέτος μεταμορφώθηκε σε κανονική αρένα με δύο στρατόπεδα: τη μαγειρική και το lifestyle.

Μία ζώνη η οποία θεωρητικά ήταν εκτός ανταγωνισμού εδώ και χρόνια, εφέτος μεταμορφώθηκε σε κανονική αρένα με δύο στρατόπεδα: τη μαγειρική και το lifestyle. Εκπομπές που ανήκουν σε αυτές τις δύο κατηγορίες κονταροχτυπιούνται για την τηλεθέαση ωστόσο σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η εκπομπή «Κάν’ το όπως ο Άκης» για το διάστημα 9 -13/11 βρέθηκε στην πρώτη θέση στα ποσοστά τηλεθέασης και στο σύνολο κοινού και στα κοινά 15-44.
Συγκεκριμένα, το «Κάν’ το όπως ο Άκης» (Mega) είχε μέσο όρο 17,5% στο σύνολο και 17,7% στο 15 – 44 ενώ στα υπόλοιπα κανάλια οι επιδόσεις που σημειώθηκαν είναι οι εξής: «Spata Live» (ΑΝΤ1) 9,2% και 11,6%, «Λόγω TiVis» (Alpha) 8,6% και 14,2%, «Blind Taste» (Star) 7,5% και 7,9%, «Σεφ στον αέρα» (Σκάι) 10,1% και 6%, «Τατιάνα Live» στο Ε 14,6% και 7,6%.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Media
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk