Υψηλή τηλεθέαση, όπως και αναμενόταν σημείωσαν οι δύο τελικοί του Μουντιάλ. Σε υψηλά επίπεδα κυμάνθηκε ο μεγάλος τελικός την Κυριακή ανάμεσα στη Γερμανία και στην Αργεντινή, με το μερίδιο να αγγίζει στις 00.26 ακόμα και το 81,1% (3.096.416 τηλεθεατές).
Συγκεκριμένα, τον αγώνα παρακολούθησαν συνολικά από τη ΝΕΡΙΤ και τη ΝΕΡΙΤsports 2.265.111 τηλεθεατές, με το μέσο μερίδιο τηλεθέασης να ανέρχεται στο 65,4%.
Το ματς κράτησε την αγωνία στα ύψη και περισσότερο στις οθόνες τους άνδρες με 1.299.715 τηλεθεατές να τον παρακολουθούν κατά μέσο όρο και μέσο μερίδιο 75,7%, ενώ στις γυναίκες το ανάλογο ποσοστό ανήλθε σε 54,6% και 852.587 τηλεθεάτριες.
Με γεωγραφικά κριτήρια, «πρωταθλητές» στην τηλεθέαση αναδείχτηκαν για μια ακόμα φορά οι Θεσσαλονικείς με μερίδιο 70,2% (189.253 τηλεθεατές) και ακολουθούν οι κάτοικοι της Αττικής με 66,3% (814.931 τηλεθεατές) και της Περιφέρειας με 64,2% (1.260.927 τηλεθεατές).
Υψηλή ήταν όμως και η τηλεθέαση του μικρού τελικού το Σάββατο 12 Ιουλίου ανάμεσα στις ομάδες της Βραζιλίας και της Ολλανδίας, αφού τον παρακολούθησαν συνολικά από τη ΝΕΡΙΤ και τη ΝΕΡΙΤsports 976.720 τηλεθεατές κατά μέσο όρο, με το μέσο μερίδιο τηλεθέασης να ανέρχεται στο 38% και να αγγίζει ακόμα και το 53,1% (με 1.121.884 τηλεθεατές) στις 00.52.
Τον αγώνα παρακολούθησαν 639.043 άνδρες (με μέσο μερίδιο 51,9%) και 288.247 γυναίκες (με μέσο μερίδιο 24,4%). Πιο… φανατικοί φίλαθλοι αποδείχτηκαν και πάλι οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης με μέσο μερίδιο 44,7% (89.849 τηλεθεατές) και ακολούθησαν οι κάτοικοι της Περιφέρειας με 38% (561.741 τηλεθεατές) και της Αττικής με 36,7% (325.130 τηλεθεατές).