Ο υπερκατάσκοπος με την άδεια να σκοτώνει ανακαλύπτει τη θηλυκή του πλευρά προς τέρψιν των θηλυκών του πλανήτη. Πιο συγκεκριμένα, στις αρχές της εβδομάδας ο Ντάνιελ Κρεγκ απεκδύθηκε για μερικά δευτερόλεπτα την ατσαλάκωτη περιβολή του σκληρού 007 και εμφανίστηκε κουνάμενος σεινάμενος, με πλούσιο μπούστο, σκουλαρίκια, τακούνια, μακιγιάζ και πλατινέ περούκα.

Η αναπάντεχη μεταμφίεση δεν αφορούσε κάποιο ελιτίστικο bal masque του Λονδίνου, αντιθέτως υπηρετεί ιερό σκοπό – το δίλεπτο βίντεο με πρωταγωνιστή τον αρρενωπό ηθοποιό και αφηγήτρια τη βελούδινη Τζούντι Ντέντς σηματοδότησε τους εορτασμούς για την Ημέρα της Γυναίκας στη Γηραιά Αλβιώνα, υπενθυμίζοντας ότι η μάχη για την ισότητα των δύο φύλων καλά κρατεί.
{{{ moto }}}
Πολλοί έσπευσαν να βγάλουν το καπέλο στον μάτσο 43χρονο βρετανό που δέχθηκε να τσαλακωθεί προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τους συμπατριώτες του.

Οι πιο πονηρεμένοι θα πουν ότι δεν πήρε δα και κανένα τεράστιο ρίσκο. Απεναντίας, δοκιμάζει την πιο αβανταδόρικη συνταγή επιτυχίας από καταβολής σινεμά, πάνω στην οποία έχουν χτιστεί ή αναπτερωθεί καριέρες και καριέρες.

Τα αγόρια με φούστα και μάσκαρα ανέκαθεν προκαλούσαν αίσθηση και έκοβαν εισιτήρια, από το ανεπανάληπτο δίδυμο Τζακ Λέμον – Τόνι Κέρτις στο «Μερικοί το προτιμούν καυτό» (1959) ως την τσαχπίνα «Τούτσι» (1982) του Ντάστιν Χόφμαν, την αφράτη «Κυρία Ντάπφαϊρ» (1993) του Ρόμπιν Γουίλιαμς και την πληθωρική Εντνα του Τζον Τραβόλτα στο «Hairspray» του 2007. Το λεγόμενο «cross-dressing» αποτελεί άλλωστε αξιοσέβαστο σεξπηρικό θεσμό – στην πατρίδα του Κρεγκ τα αρσενικά αναλάμβαναν επί αιώνες να υπηρετήσουν (και) τους γυναικείους ρόλους στο θεατρικό σανίδι, που αποτελούσε άβατο για τα κορίτσια με υποκριτικές ανησυχίες (όπως έχουμε δει και στον «Ερωτευμένο Σαίξπηρ»).

Οι ακόμη πιο πονηρεμένοι θα σκεφτούν ότι σχεδόν δυόμισι χρόνια έχουν περάσει από την τελευταία φορά που ο Κρεγκ κουτσόπινε τα dry martini του «χτυπημένα, όχι ανακατεμένα» στη μεγάλη οθόνη. Και θα περάσει τουλάχιστον ενάμισι ακόμη ως την επόμενη παραγγελία (η 23η περιπέτεια του πράκτορα 007, σε σκηνοθεσία Σαμ Μέντες, αναμένεται στις αίθουσες τον Νοέμβριο του 2012). Συνεπώς το συλλεκτικό βιντεάκι λειτουργεί και ως πανέξυπνη κίνηση μάρκετινγκ.