• Αναζήτηση
  • ΜΕΛΑΝΙ ΛΟΡΑΝ

    Την ανακάλυψε ο Ντεπαρντιέ, την απογείωσε ο Ταραντίνο

    Το πρόσωπό της αστράφτει όταν αντικρίζει το δωμάτιο μέσα στο οποίο τα επόμενα 25 λεπτά θα μιλάει με ανθρώπους που δεν γνωρίζει. «Πέρυσι με είχαν βάλει σε ένα τόσο δα δωματιάκι και δεν με χρειάστηκαν παραπάνω από δύο ώρες. Τώρα…». Αυτό το «τώρα» – ο περασμένος Μάιος για την ακρίβεια, δύο ημέρες πριν από τη λήξη του Φεστιβάλ Καννώνβρίσκει τη Μελανί Λοράν στον έβδομο όροφο του πολυτελούς Carlton στη λεωφόρο Κρουαζέτ, όπου δεν έχει σταματήσει να μιλάει, όχι επί δύο ώρες, αλλά επί δύο ημέρες.

    Το πρόσωπό της αστράφτει όταν αντικρίζει το δωμάτιο μέσα στο οποίο τα επόμενα 25 λεπτά θα μιλάει με ανθρώπους που δεν γνωρίζει. «Πέρυσι με είχαν βάλει σε ένα τόσο δα δωματιάκι και δεν με χρειάστηκαν παραπάνω από δύο ώρες. Τώρα…». Αυτό το «τώρα» – ο περασμένος Μάιος για την ακρίβεια, δύο ημέρες πριν από τη λήξη του Φεστιβάλ Καννώνβρίσκει τη Μελανί Λοράν στον έβδομο όροφο του πολυτελούς Carlton στη λεωφόρο Κρουαζέτ, όπου δεν έχει σταματήσει να μιλάει, όχι επί δύο ώρες, αλλά επί δύο ημέρες. Και εδώ που τα λέμε, είναι φυσικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Πέρυσι η Λοράν βρισκόταν στο ίδιο φεστιβάλ με τη μικρού μήκους ταινία που σκηνοθέτησε η ίδια, το «De moins en moins» (Ολο και πιο λίγοι). Εφέτος τα πράγματα άλλαξαν. Μαζί με τη Γερμανίδα Νταϊάν Κρούγκερ έπαιξαν τα δύο κεντρικά πρόσωπα γυναικών στη macho νέα ταινία του Κουέντιν Ταραντίνο «Αδωξοι μπάσταρδη». Η πολεμική περιπέτεια του infant terrible του αμερικανικού σινεμά παίχτηκε εντός συναγωνισμού στο Φεστιβάλ. Εκεί η Λοράν υποδύεται μια εβραϊκής καταγωγής Γαλλίδα που υπηρετεί την Αντίσταση παριστάνοντας την ιδιοκτήτρια μιας κινηματογραφικής αίθουσας στο Παρίσι, προκειμένου να παρασύρει στην παγίδα έναν σινεφίλ γερμανό αξιωματικό ( Ντάνιελ Μπριλ ).

    Η Μελανί Λοράν έχει στυλ. Είναι μικροκαμωμένη και χειρίζεται τσαχπίνικα το σώμα της. Τα αγορίστικα κόκκινα μαλλιά της έρχονται ασορτί με την κόκκινη μπλούζα, τα κόκκινα μοκασίνια και το γκρι τζιν. Διπλώνει στα δύο το σώμα της και κάθεται με τα πόδια πάνω στην καρέκλα. Δεν της λείπει το χιούμορ, κάτι που δεν συναντάμε σε ηθοποιούς της ηλικίας της (δεν έχει κλείσει τα 30). «Καπνίστε ελεύθερα» λέει, ζητώντας η ίδια τσιγάρο από κάποιον. «Δεν έχω πρόβλημα… είμαι Γαλλίδα».

    Δεν έχει να πει πολλά. Πιστεύει ότι στους «Αδωξους Μπάσταρδους» η ίδια ήταν πολύ cool επειδή δεν χρειάστηκε να μοιραστεί σκηνές με τον Μπραντ Πιτ και ευγνωμονεί τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ που την ανακάλυψε. Η ιστορία έχει ως εξής: Η Λοράν συνόδευε έναν φίλο της στα γυρίσματα μιας ταινίας με τον Ντεπαρντιέ. Κάθησε να τα παρακολουθήσει για λίγο και εκείνος την «τσίμπησε» με τη ματιά του. Του άρεσε. Αποτέλεσμα; Χωρίς καλά καλά να καταλάβει τι είχε γίνει, η Λοράν βρέθηκε στην ίδια ταινία, το «Un pont entre deux»! Από τότε, η Μελανί Λοράν, κόρη ηθοποιού και δασκάλας χορού, δεν τα έχει πάει καθόλου άσχημα. Παίζει στη μια ταινία μετά την άλλη (ανάμεσά τους οι «Ιndigenes», «Dikkenek» και «Ο χτύπος που άφησε η καρδιά μου»), ενώ έχει κερδίσει το βραβείο Lumiere ως πολλά υποσχόμενη νεαρή ηθοποιός, για το δραματικό έργο «Je vais bien ne t΄en fais pas («Μη σε νοιάζει, είμαι καλά»). Και όλα αυτά με έδρα την πατρίδα της, τη Γαλλία, την οποία, απ΄ όσο λέει τώρα τουλάχιστον, δεν έχει σκοπό να εγκαταλείψει για μια καριέρα στο Χόλιγουντ.

    Η ταινία «Αδωξοι μπάσταρδη» προβάλλεται στις ελληνικές αίθουσες από την περασμένη Πέμπτη.

    Πολιτισμός
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk