Ο,τι δεν τόλμησε να πει κανένας από τους πανελίστες όταν κυκλοφόρησε η είδηση της παρασημοφόρησης(!) της Μιμής Ντενίση(!) από τον γάλλο πρέσβη στην Αθήνα Κριστόφ Φαρνό(!) με το παράσημο της Λεγεώνας της Τιμής(!) για την «καλλιτεχνική δράση της, η οποία συμβάλλει στην ακτινοβολία του γαλλικού πολιτισμού στην Ελλάδα» (!), το είπε με δύο λόγια η Κέλλυ Σακάκου στο «Η Ελλάδα παίζει» του Αlter. ▅ «Κάτι στο…μεταξύ μας τη βλέπω αυτή την ιστορία» δήλωσε η «ιστορική» παρουσιάστρια υπονοώντας ότι η βράβευση ήταν περισσότερο αποτέλεσμα καλών δημοσίων σχέσεων παρά καλλιτεχνικής προσφοράς. ▅ Είναι ευχάριστο να διαπιστώνεις ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι από τους σταδιοδρομούντες στα τηλεοπτικά πάνελ με κοινή λογική.

Πώς αντέδρασε η παρουσιάστρια της εκπομπής Μαριέττα Χρουσαλά ακούγοντας τη Σακάκου να εκφράζει τις αντιρρήσεις της και ενώ στην οθόνη βλέπαμε στιγμιότυπα από τη βράβευση; ▅ Με ένα γεμάτο απορία «μα γιατί,βρε Κέλλυ μου,τα λες αυτά;Η κυρία Ντενίση έχει χρόνια στον χώρο και είναι και πάρα πολύ όμορφη!». ▅ Κατά τη γνώμη της, ένα παράσημο για την προσφορά σου στις τέχνες είναι θέμα παλαιότητας και εμφάνισης. ▅ Τι άποψη!

Σακάκου, έτοιμη να βγει από τα ρούχα της και με αυτά που βλέπει και με το λιβάνισμα που κάνει στην Ντενίση η Χρουσαλά: «Καλέ,δεν λέω ότι δεν έχει χρόνια και ότι δεν είναι όμορφη,ότι είναι υπερβολικό να παρασημοφορείται λέω». ▅ Και εκείνη τη στιγμή πέφτει πλάνο με τον Κώστα Βουτσά να δηλώνει πολύ σοβαρός: «Δυστυχώς η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της. Οι Ελληνες δεν είπαν στη Μιμή “έλα να σου δώσουμε ένα παράσημο”…». ▅ Το προηγούμενο βράδυ έβλεπα τον συμπαθέστατο κωμικό να υποδύεται στις «Επτά θανάσιμες πεθερές» του Μega έναν παππού που λόγω άνοιας δεν ήξερε τι έλεγε. ▅ Υποθέτω ότι την ώρα που υπερψήφιζε την παρασημοφόρηση της Ντενίση έκανε πρόβες για τον ρόλο του… Ντενίση, στον φακό της Χρουσαλά: «Στην τελετή δεν ήθελα να φοράω ούτε κάτι υπερβολικό με πολλά χρώματα ούτε κάτι φανταχτερό, γιατί σημασία δεν έχει τι φοράς αλλά το παράσημο που παίρνεις». ▅ Το πώς το παίρνεις αυτό το παράσημο έχει σημασία ή το προσπερνάμε; Ανάρπαστος έγινε από τις πρωινές εκπομπές ο βιομήχανος Γιώργος Μυλωνάς μετά την απόφασή του να μειώσει κατά 20% τον χρόνο εργασίας (και τις αποδοχές) των υπαλλήλων του, σε μια προσπάθειά του να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση. ▅ O οποίος, σε εμφάνισή του στον Γιώργο Αυτιά, και ενώ προσπαθούσε να εξηγήσει το σκεπτικό του, κατήγγειλε: «Γίνεται προπαγάνδα κατά των ιδιοκτητών επιχειρήσεων ότι θέλουν να έχουν κέρδη…». ▅ Ενώ δεν θέλουν; ▅ Είπαμε, να βάλουμε όλοι ένα χεράκι για να μην πέσουμε στα χειρότερα, αλλά όχι και να θεωρήσουμε τους βιομηχάνους θύ ματα προπαγάνδας! Ενώ οι άλλες πρωινές εκπομπές ασχολούνταν με την οικονομική κρίση, τι βλέπαμε στην «Πρωινή Μελέτη» του Star; ▅ Φίλη του πρώην συζύγου της Ευγενίας Μανωλίδου να του δίνει συμβουλές μέσα από την κάμερα για το πώς θα ξεπεράσει τη στενοχώρια που του προκάλεσε η έκδοση του διαζυγίου του με την συνθέτρια- παρουσιάστρια- μαέστρο. ▅ Το καλύτερο; ▅ Το ρεπορτάζ(;) είχε σήμανση «Αποκλειστικό». ▅ Ωστε σε περίπτωση που το λιμπιστούν ΒΒC ή CΝΝ να μην μπορούν να το προβάλουν χωρίς να καταβάλουν τα νόμιμα δικαιώματα… Το έχετε προσέξει; ▅ Συχνάπυκνά η Ελένη Μενεγάκη βγαίνει στον αέρα σαν να έχει πάθει αναφυλαξία ή σαν να έχει καεί στο σολάριουμ, κατακόκκινη και φουντωμένη, ειδικά στα μάγουλα και στο κούτελο. ▅ Εδώ και καιρό αναρωτιόμουν ποιοι τη βάφουν έτσι. ▅ Ωσπου μια συνάδελφος μου θύμισε παλαιότερη δήλωση της ωραίας Ελένης, σύμφωνα με την οποία: «Βάφομαι μόνη μου,μέσα στο αυτοκίνητο,την ώρα που πηγαίνω για την εκπομπή». ▅ Ετσι εξηγείται…