ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ τραγουδιστής έχει δικαιωθεί εμπορικά στις πίστες και έχει πατήσει όσα γαρίφαλα αναλογούν στα παπούτσια του, έναν καημό πλέον καλείται να διαχειριστεί: αυτόν της αναβάθμισης! Ποια είναι η κολυμβήθρα τού Σιλωάμ για έναν τέτοιο ευγενή στόχο; Ο Μίκης Θεοδωράκης. Κάθε φιλόδοξος αοιδός θεωρεί εαυτόν αναβαθμισμένο αν καταφέρει να πάρει την άδεια του συνθέτη για να τον τραγουδήσει. Κάποτε το να ερμηνεύσει κάποιος Θεοδωράκη, ένα αδιαμφισβήτητο θετικό πρόσημο, δεν ήταν καθόλου εύκολο. Τελευταία ο στόχος έπαψε να είναι ακατόρθωτος. Ο Αντώνης Ρέμος αξιώθηκε να εμφανιστεί στο Ηρώδειο- κάποτε και αυτό ήταν ένας μύθος- άδοντας Θεοδωράκη. Προσφάτως, μιλώντας για αυτή τη συνεργασία η κόρη του συνθέτη, Μαργαρίτα, δήλωσε ότι ήταν λάθος. Στις 17 και 18 Μαρτίου, όμως, η ίδια κάλεσε ένα άλλο αστέρι πίστας, τη Νατάσα Θεοδωρίδου, σε δύο συναυλίες με τραγούδια του πατέρα της στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Η Θεοδωρίδου είχε ξαναρίξει δίχτυα στην έντεχνη πλευρά συνεργαζόμενη σε μια στιγμή ρομαντισμού με την Ευανθία Ρεμπούτσικα. Δηλώσεις, ελπίδες, στόχοι: τότε. Μετά, πίσω ολοταχώς στα μπουζούκια. Οταν του χρόνου η Μαργαρίτα Θεοδωράκη θα είναι ελεύθερη να δηλώνει ότι «η συνεργασία με τη Θεοδωρίδου» ήταν λάθος, όπως έκανε με τον Ρέμο, η τελευταία θα έχει προσθέσει τον Μίκη στο βιογραφικό των συνθετών της, πλάι στον Θεοφάνους και στον Τριαντάφυλλο…