Μ ε μια εξαιρετικά «πληθωρική» στρατηγική ο όμιλος Dixon΄s στον οποίο ανήκει η αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρικών συσκευών Κωτσόβολος ΑΕ φιλοδοξεί όχι απλώς να ενισχύσει την παρουσία του στην ελληνική αγορά, αλλά να πρωταγωνιστήσει στη διαδικασία συγκέντρωσής της. Και κυρίως να «διεμβολίσει» τους συνεταιρισμούς των μικρών εμπορικών καταστημάτων του κλάδου, οι οποίοι και με τη βοήθεια των προμηθευτικών επιχειρήσεων αποδεικνύονται ιδιαίτερα ανθεκτικοί στον ολοένα εντεινόμενο ανταγωνισμό που επικρατεί στην αγορά των ηλεκτρικών συσκευών.

Ειδικότερα, χθες ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Κωτσόβολος κ. Fernando de Vicente παρουσίασε χθες τη μακροπρόθεσμη στρατηγική των Dixon΄s στην Ελλάδα.

Οι βασικοί άξονες της στρατηγικής του βρετανικού ομίλου συνοψίζονται στα εξής:

* Ανάπτυξη του Κωτσόβολου με τη δημιουργία νέων καταστημάτων Μega Κωτσόβολος, ταχύτατη ανάπτυξη, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά του δικτύου καταστημάτων με τη μέθοδο του franchising – ήδη λειτουργούν επτά καταστήματα με αυτόν τον τρόπο και πρόκειται σύντομα να λειτουργήσουν άλλα έξι- και ανακαίνιση των υπαρχόντων καταστημάτων. * Μετατροπή των καταστημάτων Ράδιο Αθήναι σε καταστήματα Κωτσόβολος και η απορρόφηση όλων των εργαζομένων σε αντίστοιχες θέσεις των καταστημάτων του ομίλου.

* Την είσοδο μιας νέας αλυσίδας καταστημάτων, της Εlectroworld, η οποία θα δίνει έμφαση σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας- το μέγεθος του κάθε καταστήματος θα είναι κατ΄ ελάχιστον 4.000 τ.μ.

* Την ανάπτυξη των online πωλήσεων μέσω δύο νέων websites του ομίλου Dixon΄s (της Κωτσόβολος και της Εlectroworld). Αναφερόμενος ο κ. Vicente στα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου για το οικονομικό έτος 2006-2007 είπε ότι εμφάνισε άνοδο 17% στις συνολικές πωλήσεις του, οι οποίες ανήλθαν στα 453 εκατ. ευρώ.