Υπήρξαν ένα από τα πιο ξεχωριστά, τα πιο προχωρημένα και τα πιο δημοφιλή, ζευγάρια τηλεοπτικών σειρών.

Μετά την τυχαία γνωριμία τους στην Ιταλία, εν μέσω κακοκαιρίας, η Χριστίνα Μαρκάτου και ο (εν αγνοία γαμπρός της) Αντώνης Καλούδης αγαπήθηκαν παράφορα παρά τη διαφορά ηλικίας τους και το Ντόλτσε Βίτα έγινε ένα από τα πρώτα σίριαλ της απενοχοποίησης του έρωτα που ανατρέπει τα κατεστημένα και τις συμβάσεις.

Ο θάνατος της ηθοποιού Άννας Παναγιωτοπούλου, που ενσάρκωνε την πετυχημένη βιομήχανο και μητέρα που «άρπαξε» τον σύντροφο της κόρης της Ντορίτας, θύμισε στον πρωτάρη τότε Θανάση Ευθυμιάδη πως η τηλεοπτική σειρά με την υπογραφή των Ρήγα – Παπαπέτρου που άρχισε πριν από 29 χρόνια στο Mega ήταν η λαμπερή εκκίνηση της δικής του πορείας στον χώρο της υποκριτικής.

Γι’ αυτό και ο γνωστός ηθοποιός θέλησε να ευχαριστήσει από καρδιάς την εκλιπούσα για εκείνη την ευκαιρία που του δόθηκε χωρίς να κρατά κακία για ό,τι κι αν ειπώθηκε εκ των υστέρων.

To Mega επέλεξε επίσης μια εμβληματική στιγμή από το δημοφιλές σίριαλ για να τιμήσει την Άννα Παναγιωτοπούλου. Πρόκειται για τη σκηνή που ο Αντώνης εμφανίζεται με τη μοτοσικλέτα του στην εκκλησία, διακόπτει τον γάμο της Χριστίνας και φεύγουν παρέα.

Ποια ήταν η Άννα Παναγιωτοπούλου

Η Άννα Παναγιωτοπουλου γεννήθηκε στην Κυψέλη στις 30 Ιουλίου 1947. Από τα παιδικά της χρόνια ήθελε να γίνει ηθοποιός. Όταν οι γονείς της την έστειλαν στην Ελβετία για σπουδές, γύρισε κρυφά και έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό. Εκεί πρωτοσυνάντησε και τον Σταμάτη Φασουλή.

Μαζί του υπήρξαν βασικά μέλη στο Ελεύθερο Θέατρο -σχεδόν από τις απαρχές του- και πρωταγωνίστησαν στην πρώτη του μεγάλη επιτυχία «Και συ χτενίζεσαι» που το έκανε γνωστό και αγαπητό στο ευρύ κοινό. Ανέβαζαν παραστάσεις ποικίλου ρεπερτορίου, από Μπρεχτ μέχρι Χουρμούζη. Μόνιμη «στέγη» απέκτησαν όταν πήγαν στο Άλσος Παγκρατίου.

Μαντάμ Σουσού, ο σταθμός της καριέρας της στην τηλεόραση

Το 1980, το Ελεύθερο Θέατρο σταμάτησε και ιδρύθηκε η Ελεύθερη Σκηνή από την Άννα Παναγιωτοπούλου και τον Σταμάτη Φασουλή, που επρόκειτο ουσιαστικά για μια μετονομασία του Ελεύθερου Θεάτρου. Η Άννα Παναγιωτοπούλου συνέχισε με επιθεωρήσεις, στις οποίες έπαιζε αλλά έγραφε και το σενάριο.

Ευρέως γνωστή έγινε μέσω της συμμετοχής της σε τηλεοπτικές σειρές, αρχικά στην κρατική και στη συνέχεια στην ιδιωτική τηλεόραση. Σταθμός της τηλεοπτικής της καριέρας  θεωρείται η ενσάρκωση της «Μαντάμ Σουσού» στην ομότιτλη διασκευή του μυθιστορήματος του Δημήτρη Ψαθά τη σεζόν 1986-87 (μαζί με τους Θανάση Παπαγεωργίου, Άγγελο Αντωνόπουλο, Νατάσα Ασίκη κ.ά.).

Τεράστια επιτυχία σημείωσαν επίσης οι σειρές: Οι τρεις Χάριτες (στο πλευρό των Μίνας Αδαμάκη, Νένας Μεντή, Άννας Κυριακού) και Ντόλτσε Βίτα (μαζί με Κατιάνα Μπαλανίκα, Μαρία Καβογιάννη, Μαρία Φωκά, Θανάση Ευθυμιάδη, Κατερίνα Ζιώγου, Παύλο Ορκόπουλο, Γαλήνη Τσεβά κ.ά.).

Την τηλεοπτική σεζόν 2003-2004, συμπαρουσίαζε μαζί με τον Φώτη Σεργουλόπουλο, τον Χρήστο Ευθυμίου, τον Μένιο Σακελλαρόπουλο, τον Κλέονα Γρηγοριάδη και την Ματθίλδη Μαγγίρα, το τηλεπαιχνίδι «Το show των εκατομμυρίων» το οποίο έκανε πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2003 από το MEGA.

Στην τηλεόραση έχει εμφανιστεί στις σειρές «Safe Sex», «Το κλάμα βγήκε απ’ τον παράδεισο», Οξυγόνο», «Αυστηρώς Κατάλληλο», «Αγρίμια», «Μαντάμ Σουσού», «Χάι Ροκ», «Το δις εξαμαρτείν», «Επτά Θανάσιμες Πεθερές» «Το Κόκκινο Δωμάτιο» κ.ά.