από metereologos.gr
Τρίτη 27 Ιουνίου 2017
 
 

Τι θα αλλάξει στο εξεταστικό σύστημα για την εισαγωγή στα ΑΕΙ

Νέα πρόταση στο υπουργείο και για τα προγράμματα σπουδών στο λύκειο
Τι θα αλλάξει στο εξεταστικό σύστημα για την εισαγωγή στα ΑΕΙ
Μαθητές και γονείς κοιτούν τα αποτελέσματα των πανελληνίων εξετάσεων που θα ισχύσει ακόμη για 3 χρόνια
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 


Νέα πρόταση για τα προγράμματα σπουδών στο λύκειο αλλά και το εξεταστικό σύστημα εισαγωγής κατατέθηκε σήμερα στο υπουργείο Παιδείας στη διάρκεια της διακομματικής επιτροπής για το νέο λύκειο και το τεχνολογικό λύκειο. Γύρω από την νέα πρόταση την οποία έχει παρουσίασει «Το Βήμα», αναζητείται τώρα «συναίνεση» με τα δυο κόμματα της κυβέρνησης (Νέα Δημοκρατία και ΛΑΟΣ).

Η νέα πρόταση επιστημονικής ομάδας του υπουργείου Παιδείας υπό τον γενικό γραμματέα του κ. Β. Kουλαϊδή, κινείται πλέον περισσότερο στην κατεύθυνση του πορίσματος του εθνικού διαλόγου που είχε γίνει πριν από τρία χρόνια με υπεύθυνο τον καθηγητή Γλωσσολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γ. Μπαμπινιώτη. Εγκαταλείπεται έτσι η λογική των κατευθύνσεων στο Λύκειο, «μπαίνουν» μαθήματα επιλογής, αποφορτίζεται η εξεταστική διαδικασία και ιδρύεται ανεξάρτητος Οργανισμός εξετάσεων εκτός υπουργείου Παιδείας που θα διενεργεί και θα αξιολογεί την εξεταστική διαδικασία σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μάλιστα, για τη συγκρότηση του Οργανισμού αυτού, η υπουργός Παιδείας κυρία Άννα Διαμαντοπούλου είχε συνεργασία με τον επικεφαλής της Task Force κ. Χόρστ Ραιχενμπαχ.

«Ανάγκη μεταρρύθμισης σε όλα τα επίπεδα...»

«Ελλάδα αυτή τη στιγμή δεν σημαίνει μόνο PSI και προβλήματα στην οικονομία» δήλωσε σχετικά σήμερα η κυρία Διαμαντοπούλου. «Στην Παιδεία υπάρχει ανάγκη μεταρρύθμισης σε όλα τα επίπεδα και κάθε μέρα που χάνεται, την ''πληρώνουμε'' με χρόνια. Στο υπουργείο Παιδείας έγινε σήμερα, από μία Επιτροπή εξαιρετικών επιστημόνων, η παρουσίαση του προγράμματος σπουδών στο Λύκειο και του συστήματος πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Θα ήθελα να υπογραμμίσω το καλό κλίμα συνεργασίας και ανταλλαγής προτάσεων ανάμεσα στα κόμματα και στα μέλη της Διακομματικής Επιτροπής για την Παιδεία. Είναι κατανοητό σε όλους μας, πλέον, ότι στην Παιδεία απόλυτη προϋπόθεση είναι η εθνική συνεννόηση» κατέληξε.

Πάντως, μέχρι στιγμής τα άλλα δυο κόμματα της κυβέρνησης (ΝΔ και ΛΑΟΣ) δεν έχουν εκφραστεί επί του περιεχομένου του νέου νομοσχεδίου, το οποίο και η κυρία Διαμαντοπούλου επιθυμεί να καταθέσει σύντομα για ψήφιση στη Βουλή.

Τι περιλαμβάνει η νέα πρόταση
Σύμφωνα με την νέα πρόταση, οι μαθητές που σήμερα φοιτούν στην γ ' τάξη του γυμνασίου θα αντιμετωπίσουν όταν δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις (δηλαδή μετά από 3 χρόνια) ένα τελείως διαφορετικό τοπίο:

- Οι εξετάσεις θα γίνονται σε δυο «ομάδες». Μια ομάδα θα εξετάζεται ενδοσχολικά για τους μαθητές που θέλουν απλά να πάρουν το απολυτήριο τους. Και μια δεύτερη ομάδα θα ακολουθεί άλλη εξεταστική διαδικασία, με 3 έως 5 μαθήματα βαρύτητας για την εισαγωγή στα τμήματα της ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας.

- Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ' Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.

- Οι εξετάσεις για την εισαγωγή σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ θα μπορούν να δίνονται περισσότερες από μια φορά ετησίως. Δηλαδή οι υποψήφιοι θα προσφεύγουν στον νέο Οργανισμό που θα συγκροτηθεί για την διεξαγωγή των εξετάσεων και θα εξετάζονται 2 ή και 3 φορές το χρόνο προκειμένου να πετύχουν την βαθμολογία που απαιτείται.

- Μαθήματα και βαθμό βαρύτητας θα καθορίζουν τα τμήματα των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, τα οποία για πρώτη φορά εμπλέκονται στην διαδικασία επιλογής των φοιτητών τους (κάτι που επί σειρά ετών διεκδικούσαν οι διοικήσεις τους).

- Μελετάται η μορφή των εξετάσεων που πιθανότατα θα είναι σε μορφή «πολλαπλών ερωτήσεων» από τράπεζα θεμάτων.

- Για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας θα συνυπολογίζεται ο βαθμός κάθε υποψηφίου από την απόδοση του και στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Ωστόσο το ποσοστό αυτό στην συμμετοχή της τελικής βαθμολογίας του δεν θα είναι μεγάλο.

- Για τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ προτείνεται εισαγωγή στα προγράμματα τους χωρίς εξετάσεις.

Οι μαθητές που πηγαίνουν σήμερα στην Α΄τάξη του Λυκείου θα δώσουν εξετάσεις στο υπουργείο Παιδείας καθώς δεν θα έχει ιδρυθεί ακόμη ο νέος εξεταστικός φορέας, αλλά με τα νέα δεδομένα (ενδοσχολικά για απολυτήριο, σε 3 έως 5 μαθήματα για εισαγωγή σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ). Αυτοί που φοιτούν σήμερα σε Β΄και Γ΄Λυκείου θα δώσουν εξετάσεις με το εξεταστικό σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων που ισχύει σήμερα.

Διαβάστε τη νέα πρόταση του υπουργείου Παιδείας



Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί στο νέο εξεταστικό σύστημα 
 
 
σχόλια (33)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    καλο | 10/08/2013 13:48
    εγω το βρισκο πολυ καλυτερο αυτο το συστημα,,σε σχεση με το παλιο τουλαχιστον
    sis
    απάντηση00
     
     
    Όντως όλα τα ίδια μένουν... | 03/02/2012 11:55
    Μετά από 15 χρόνια ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ σε εμάς και την ελληνική νεολαία, με την υποχρηματοδότηση και διάλυση του σλληνικού συστήματος παιδείας, με το ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ που ξεκίνησε από το '81 και συνεχίστηκε με τη χαριστική βολή του νόμου Αρσενη καταλήγουν αυτά τα τζιμάνια στα υπουργεία ότιιιιιι...ΟΙ ΔΕΣΜΕΣ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΕΣ ΤΕΛΙΚΑ! Διότι περί ΔΕΣΜΩΝ ΜΕ ΦΕΡΕΤΖΕ (εκσυγχρονισμός αλά ΔΝΤ) πρόκειται. Που τελικά, σε σχέση με τα χάλια που ακολούθησαν, μιά χαρά σύστημα ήταν (με τα ελαττώματα του βέβαια).
    Γαρατζέος
    απάντηση32
     
     
    Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν | 02/02/2012 15:52
    Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Ούτε στην παιδεία, ούτε πουθενά. Θα ανεβάζουν τους φόρους στους φτωχούς και τίποτα άλλο. Η μόνη ελπίδα είναι η τρόικα, αλλά πάλι δεν γίνεται τίποτα. Το κατεστημένο είναι γαντζωμένο με νύχια και δόντια δεν αλλάζει τίποτα.
    QWE
    απάντηση123
     
     
     
    Πανελλαδικές! | 02/02/2012 14:25
    Να μας κάνουν τη χάρη οι πολιτικοί και οι κάθε ψευτο-διανοούμενοι να αφήσουν τα πειράματα με την παιδεία!! Λοιπόν, για να τελειώνουμε, οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι το ΜΟΝΟ σύστημα που ταιριάζει στην Ελλάδα! Η ελεύθερη πρόσβαση στα Πανεπιστήμια άνευ εξετάσεων, που προτείνουν κάποιοι, ΔΕΝ πρόκειται να λειτουργήσει! Πέρα από την διαφθορά που θα ανθίσει εντός των ανωτάτων ιδρυμάτων, θα μαζευτούν 20.000 υποψήφιοι στην ιατρική και άλλοι 20.000 στην νομική, και από αυτούς θα περάσουν οι 200. Όλοι οι υπόλοιποι θα προσπαθούν και θα ξανα-προσπαθούν για την ίδια θέση, ή θα ψάχνονται από εδώ και από εκεί για κάποιο άλλο τμήμα. Εν ολίγοις, οι υποψήφιοι θα χάνουν τα χρόνια τους στην αναζήτηση!! Με το σύστημα των πανελλαδικών, το κάθε τμήμα επιλέγει τους καλύτερους σύμφωνα με την επίδοση και την προτίμηση στο μηχανογραφικό! Άρα είναι και δίκαιο, και σου επιτρέπει να μπεις κάπου! Δεν σε αφήνει στη μοίρα σου! Αν δεν σου αρέσει το τμήμα μπορείς να αλλάξεις όποια στιγμή θες, αλλά τουλάχιστον κάπου έχεις περάσει...!!
    Vangelis
    απάντηση1710
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Τα φροντιστηρια θα υπαρχουν παντα | 02/02/2012 13:06
    Για τους φιλους σχολιαστες που πιστευουν οτι η κατ' ευθειαν εισαγωγη στα Παν θα ελυνε το προβλημα των φροντιστηριων, θα ηθελα να σημειωσω οτι : Με οποιοδηποτε συστημα τα φροντιστηρια ΔΕΝ θα εξελειπαν. Οσο ΟΛΟΙ στη Ελλαδα θελουν τα παιδια τους να γινουν επιστημονες, θα πρεπει να υπαρχει ΚΑΠΟΥ ενα συστημα επιλογης, ειτε ΜΕΣΑ ειτε ΕΞΩ απο τα Πανεπ. αρα και φροντιστηρια για να εχεις περισοτερες πιθανοτητες. Επισης, φανταστητε τι θα γινει στις επιλεκτες σχολες των Παν (πχ Ιατρικη, Πολυτεχνικες ) οπου θα πρεπει να βρεθει χωρος και μεσα και καθηγητες για ΧΙΛΙΑΔΕΣ υποψηφιους. Και φυσικα ολοι θα εκαναν φροντιστηριο για να επιλεγουν να ΜΕΙΝΟΥΝ στις σχολες. Στο εξωτερικο δεν υπαρχουν αυτα τα προβληματα γιατι πολλα παιδια κατευθυνονται σε Τεχνικες και αλλες σχολες, μη Πανεπιστημιακες. Ετσι οι εισαγωγικες εξετασεις ( SAT στις ΗΠΑ, Α levels στην Αγγλια κτλ ) δεν ειναι ΤΟΣΟ ανταγωνιστικες, και δεν απαιτουν φροντιστηριακες γνωσεις, αλλα καλη κατανοηση της 2οβαθμιας υλης. Επιπλεον, τα καλυτερα Παν επιλεγουν τους μαθητες με τις υψηλοτερες επιδοσεις, ενω τα δευτεροτερα, με χαμηλωτερες.
    Νικος
    απάντηση208
     
     
    Άλλη μια αθλιότητα! | 02/02/2012 12:56
    Μόνο μισάνθρωποι σαν την υπουργό και το επιτελείο της θα μπορούσαν να σκεφτούν και να εισηγηθούν αυτό το έκτρωμα και να΄χουν από πάνω το θράσος να το ονομάζουν "μεταρρύθμιση"!
    Πότε θα ξεκουμπιστούν επιτέλους;
    απάντηση1710
     
     
     
    ΟΛΟΙ ξέρουμε τον τρόπο... | 02/02/2012 12:15
    Όλα αυτά είναι αηδίες και το ξέρουν Ο Λ Ο Ι. Εισαγωγή χωρίς εξετάσεις και ξεσκαρτάρισμα στο πρώτο έτος...έτσι κερδίζουν όλοι..το παιδί, οι γονείς, τα ΑΕΙ-ΤΕΙ και χάνουν οι φροντιστές (όχι πάντα απαραίτητα), όλα τάλλα είναι νάχαμε να λέγαμε..
    Χριστόδουλος
    απάντηση810
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Παραπαιδεία | 02/02/2012 11:00
    Καλά, τίποτε πια δεν μπορεί να γίνει σωστά σε αυτή τη ριμάδα τη χώρα; Και γιατί πρέπει κάθε φορά να ανακαλύπτουμε τον τροχό και να μην ακολουθήσουμε ένα σύστημα το οποίο έχει δοκιμαστεί και αποδίδει; Πολύ απλά γιατί δεν μας ενδιαφέρει ένα σύστημα που αποδίδει. Μας ενδιαφέρει ένα σύστημα που δεν αποδίδει αλλά διατηρεί την παραπαιδεία, την αμάθεια και την αναξιοκρατία. Γιατί πολύ απλά, όλοι αυτοί που προτείνουν αυτά τα νέα συστήματα, έτσι βγάζουν λεφτά. Ποια είναι η καινοτομία στο νέο αυτό σύστημα; Καμία. Απλά αλλάξανε κάποια δευτερεύοντα πράγματα. Οι εξετάσεις ως μέσο εισαγωγής παραμένουν. Και φυσικά δεν πρόκειται να φύγουν. Αν βγάλουν τις εξετάσεις θα κλείσουν όλα τα φροντιστήρια. Έτσι συνεχίζετε και η παραπαιδεία και η αναξιοκρατία. Ετοιμάζουν επίσης και νέο οργανισμό όπου αυτοί θα είναι επικεφαλής. Οπότε αντιλαμβάνεστε τι μίζα θα πέσει. Η λύση είναι απλή και εφαρμόζετε εδώ και καιρό σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Ο μαθητής πάει σε όποιο πανεπιστήμιο θέλει και το ξεκαθάρισμα γίνετε στον πρώτο χρόνο του πανεπιστημίου. Έτσι και το πανεπιστήμιο παίρνει την αφρόκρεμα, και η παραπαιδεία καταστρέφετε, και οι καλύτεροι είναι αυτοί που συνεχίζουν και όχι αυτοί που σκάνε τα πιο πολλά λεφτά στα φροντιστήρια. Γιατί δεν εφαρμόζετε αυτό το απλό και δοκιμασμένο σύστημα; Οι λόγοι είναι προφανείς. Αυτοί οι άνθρωποι, η μόνη σχέση που έχουν με την παιδεία, είναι καθαρά κερδοσκοπική.
    Μάρκος (Γαλλία)
    απάντηση157
    Απαντήσεις  3 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Δωρεάν Παιδεία | 02/02/2012 10:41
    Αν δε γίνουν τα παρακάτω προκοπή δεν υπάρχει: -Οικονομική ενίσχυση των δημοσίων Ιδρυμάτων μέσω διδάκτρων (το 1/10 των χρημάτων που καταβάλει ο έρημος ο γονιός στο φροντηστήριο αρκεί * ) -Επιλογή φοιτητών σε αριθμό και ποιότητα απο τα πανεπηστήμια (κριτήρια) -Αξιολόγηση των ιδρυμάτων με βάση τα διεθνή πρότυπα -Σχολές και τμήματα στα Αγγλικά για προσέλκυση φοιτητών απο το εξωτερικό με ανάλογα δίδακτρα -Κίνητρα για επαναπατρισμό Ελλήνων επιστημόνων απο το εξωτερικό. Οσον αφορά το Λύκειο πρέπει να μειωθούν τα μαθήματα και να υπάρχει δυνατότητα για τον μαθητή να επιλέγει μαθήματα για τις εξετάσεις εισαγωγής (μέχρι 4). * Σε απορία αν θα χρειάζονται και έτσι φροντηστήρια ,το να πω όχι θα ήταν αφελές ,όμως θα μειωνόταν η ανάγκη επειδή ο υποψήφιος θα επέλεγε το/τα μαθημα/τα που χρειάζεται ενίσχυση και δεν καλυπτεται απο την επι πλέον διδασκαλία που θα γίνεται στο σχολείο λόγω εξοικονόμησης ωρών απο τα μαθήματα που θα σταματούσαν να διδάσκονται..
    πατέρας που πληρώνει τη δωρεάν Παιδεία
    απάντηση84
     
     
    Η απαξίωση της Μέσης | 02/02/2012 10:07
    Αγωνίζεται να μείνει στην ιστορία ως η Υπουργός που έδωσε τη χαριστική βολή, στην Παιδεία; Να δεχθώ οτι "χάνει" και τη δουλεύει το κάθε κουμάσι; Να θυμίσω π.χ. οτι καταργώντας το νόμο Γιαννάκου για τα ΑΕΙ, βολεύει επαγγελματίες κομματάνθρωπους στη Διοίκηση των Πανεπιστημίων, με τις γνωστές "επιδεξιότητες" στις λοβιτούρες; Τώρα, για τη Μέση, ως γνωστόν, ουδείς λαμβάνει σοβαρά υπόψη το απολυτήριο λυκείου τις τελευταίες 3-4 δεκαετίες (για το επίπεδο κάποιων παιδιών, ας είναι καλά τα Φροντιστήρια και οι Φροντιστές). Αλλά καταργώντας το θεσμό των Πανελληνίων (Εισαγωγικών), ουσιαστικά καταργεί την εγκυρότητα οποιουδήποτε παραστατικού για τις σπουδές Μέσης Εκπαίδευση! Έτσι, προϋπόθεση όσων θέλουν να σπουδάσουν σε ξένα πανεπιστήμια δεν απομένει παρά το ... Μπακαλορεά. Όσοι δεν τόχουν; ... στα Ελληνικά ΑΕΙ/ΤΕΙ. Τυχαίο; Δεν νομίζω!!!
    Α.Π.
    απάντηση55
     
     
    τώρα πρέπει να γίνει αυτό; | 02/02/2012 09:41
    πως εξουσιοδοτείται η σημερινή κυβέρνηση να νομοθετήσει τόσο σοβαρά θέματα αυτήν τη συγκεκριμένη στιγμή; Δεν θα έπρεπε να περιμένει μερικούς μήνες ώστε να νομοθετηθεί από τη νέα βουλή της νέας κυβέρνησης, όποια και αν είναι αυτή; "...κάθε μέρα που χάνεται, την ''πληρώνουμε'' με χρόνια...", μας δουλεύουν νομίζω
    jg
    απάντηση94
     
     
    Τι θα αλλάξει; | 01/02/2012 19:25
    Η Υπουργός φυσικά...
    MD
    απάντηση184
     
     
     
    oti nanai | 01/02/2012 18:42
    Μάλιστα. "Τράπεζα θεμάτων" λέει τα οποια θα βγάζει μία "ανεξάρτητη" αρχή (ο Μπαμπινιώτης και τα ιδιωτικά σχολεία που συνεργάζεται). Συμπέρασμα: Το ΜΟΝΟ αδιαβλητο σύστημα αξιολόγησης στην Ελλάδα (οι Πανελλαδικες) αυτόματα θα γίνει κομμάτι των κολλητών που θα έχουν πρόσβαση σε αυτή την "τράπεζα" και θα εξυπηρετούν αυτούς που "πρέπει" και που τόσα χρόνια ήταν αναγκασμένοι να διαβάσουν για να περάσουν. Αντί να λύσουμε τα προβλήματα στην παιδεία, να χτίζουμε σχολεία αντί για (κι αλλές...) εκκλησίες, να δίνουμε λεφτά στην εκπαιδεύση και όχι σε χαλασμένα υποβρύχια, κοιτάμε να κάνουμε "λαμογιές" και με τις Πανελλήνιες.... Τραγικό...
    oti nanai
    απάντηση249
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ | 01/02/2012 18:34
    ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΤΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ-ΧΡΟΝΟΣ-ΚΟΠΟΣ-ΑΓΧΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΝ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΕΙ-ΤΕΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΘΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ Η' ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΕΝΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ-ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
    ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΥΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
    απάντηση115
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Τόσο το καλυτερότερο! | 01/02/2012 17:19
    Οσο καλύτερο το εξεταστικό σύστημα των ΑΕΙ, τόσο καλύτεροι οι ντελιβεράδες που θα αποφοιτούν.
    papar
    απάντηση176
     
     
     
    αποδοση-αμοιβη και στα σχολεια... | 01/02/2012 16:33
    ..... καλο το συστημα .. αλλα οι αμοιβες των καθηγητων να ειναι συναρτηση της μεσης αποδοσης των μαθητων που διδασκουν.. Ετσι αποκαθισταται η αρχη της αποδοσης - αμοιβης και στην εκπαιδευση.. κατι το οποιο ειναι δικαιο και πολυ αποτελεσματικο...
    nikhforos
    απάντηση919
    Απαντήσεις  4 | Εμφάνιση όλων
     
-