Μια νέα, κρίσιμη μαρτυρία παρουσιάστηκε στο δικαστήριο όπου εκδικάζεται η υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη. Ο συνήγορος των καταγγελλουσών, Αλέξανδρος Μίντζιας, προσκόμισε τη δήλωση της ηθοποιού Δάφνης Λαμπρόγιαννη, η οποία περιγράφει ένα επεισόδιο λεκτικής και ψυχολογικής έντασης με τον Σπύρο Παπαδόπουλο, κατά τη διάρκεια της θεατρικής παράστασης Sexy Laundry, το 2022.
Η κατάθεση αυτή, σύμφωνα με τον συνήγορο, επιχειρεί να φωτίσει τους πραγματικούς λόγους της αποχώρησης της ηθοποιού από την παράσταση, απαντώντας σε ισχυρισμούς ότι η ηθοποιός αποχώρησε επειδή ο Σπύρος Παπαδόπουλος είχε εκφράσει στήριξη στον κατηγορούμενο ηθοποιό.
Στην κατάθεσή της, η ηθοποιός περιγράφει μια έντονη σύγκρουση με τον συμπρωταγωνιστή της: «Συμπρωταγωνιστούσα με τον Σπύρο Παπαδόπουλο. Μια μέρα εκείνος είχε πολύ σκοτεινή διάθεση. Πήγα στο καμαρίνι μου μόλις τελείωσε η παράσταση αναστατωμένη. Ήθελα να φύγω. Πριν προλάβω να κλείσω καλά την πόρτα του καμαρινιού μου ήρθε ο Σπύρος από πίσω και χτύπησε την πόρτα. Ήταν πολύ θυμωμένος. Είπαμε δυο λόγια και μου είπε θα τα πούμε αύριο. Κάτι του είπα και εξερράγη.
Άρχισε να φωνάζει. Μπήκε μέσα ένας τεχνικός και τον πέταξε έξω. Μείναμε οι δυο μας. Του είπα κοίταξε να δεις δουλεύω χρόνια σε αυτό το επάγγελμα. Μου είπε «σκάσε» και χτύπησε με το χέρι του με δύναμη τον πάγκο με τα καλλυντικά. Νόμιζα ότι θα με χτυπήσει. Έκλεισε με το σώμα του την πόρτα. Υποθέτω ότι είχε θέμα με την συμπεριφορά μου».
Η αποχώρηση από την παράσταση
Η Δάφνη Λαμπρόγιαννη αντικαταστάθηκε από τη Ρένια Λουιζίδου μετά την αιφνιδιαστική αποχώρησή της από την παράσταση. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος, παρότι δέχτηκε ερωτήσεις από δημοσιογράφους, δεν προχώρησε ποτέ σε δημόσιο σχολιασμό για το περιστατικό.
Σε ανακοίνωσή της μέσω του δικηγόρου της, η ηθοποιός είχε δηλώσει:«Η συμμετοχή μου στην εν λόγω παράσταση ολοκληρώθηκε οριστικά μετά από ένα εντελώς αιφνίδιο και δυσανάλογο ξέσπασμα οργής προς το πρόσωπό μου, το οποίο συνέβη μετά την ολοκλήρωση της παράστασης της Παρασκευής, 1 Απριλίου 2022.
Προσπάθησα πρώτα να αναλογιστώ τις όποιες δικές μου ευθύνες. Προσπάθησα μετά να το αξιολογήσω ως μία πολύ άσχημη στιγμή ενός ανθρώπου, που μέχρι πριν λίγη ώρα έμοιαζε ότι δεν είχαμε τίποτα να χωρίσουμε, όσο ασύμβατοι κι αν είναι οι χαρακτήρες μας. Άλλωστε ως ενήλικες, με καλή διάθεση, αυτό δεν θα μπορούσε θεωρητικά να είναι εμπόδια σε μία εξαιρετικά επιτυχημένη παράσταση με απανωτά sold out, που πρωταγωνιστούν μόνο δύο άνθρωποι και που όσοι την είδαν μιλούν για μια εξαιρετική σκηνική χημεία.
Τη δική μου τη γενιά γυναικών τη μεγάλωσαν μαθαίνοντάς της να αντέχει, να καταλαβαίνει, να δικαιολογεί και τέλος πάντων να πηγαίνει παρακάτω… Δυστυχώς, πολλές φορές η ενσυναίσθηση ή η ανοχή εκλαμβάνεται ως αδυναμία».