Η γυμνή εμφάνιση της νεαρής ηθοποιού Ελένης Μπούκλη στον ρόλο της Ιόλης, η σχεδόν κωμική παρουσία του Αργύρη Ξάφη στον ρόλο του Ηρακλή, η ατμοσφαιρική σκηνοθεσία του Θωμά Μοσχόπουλου και το γεγονός ότι η Φιλαρέτη Κομνηνού (τροφός) ήταν το μόνο πρόσωπο που βρισκόταν ψυχή τε και σώματι εντός κλίματος έργου ήταν τα στοιχεία που ξεχώρισαν από την παράσταση των «Τραχίνιων», το βράδυ της Παρασκευής στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.

Το θέατρο δεν είχε πληρότητα αλλά ήταν πιο γεμάτο από την παράσταση του «Κύκλωπα» την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ ο έναστρος ουρανός και η δροσιά της νύχτας έκαναν καλή παρέα στους θεατές κατά τη διάρκεια της παράστασης.

Η τελευταία απόδοση της Σοφόκλειας τραγωδίας, της μιας εκ των δυο σωζώμενων τραγωδιών γύρω από τον μυθικό ήρωα (η άλλη είναι ο «Ηρακλής μαινόμενος» του Ευριπίδη), με θέμα το απόλυτο, καταστρεπτικό πάθος της Δηιάνειρας (Αννα Μάσχα) για τον Ηρακλή, εν τέλει καταχειροκροτήθηκε από το κοινό, παρ’ ότι κατά την διάρκειά της δεν έλειψαν τα χασμουρητά.

Οσο για τη μινιμαλιστική, πειραματική μουσική πνευστών και κρουστών του Κορνήλιου Σελαμσή, προκαλούσε μάλλον εκνευρισμό, χωρίς να συμβάλλει ιδιαίτερα στην εξέλιξη του έργου.

Μνεία, τέλος, θα πρέπει να γίνει τόσο στο λιτό, «νυχτερινό» σκηνικό της Ελλης Παπαγεωργακοπούλου, όσο και στην εμπνευσμένη κίνηση του χορού, αποτελούμενου από δεκαέξι νέες και υπερδραστήριες ηθοποιούς.