από metereologos.gr
Σάββατο 21 Ιουλίου 2018
 
 

Opel Grandland X Ultimate: H αιχμή του δόρατος

Opel Grandland X Ultimate: H αιχμή του δόρατος
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος
 
 
4  φωτογραφίες

 

Η αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της Opel είχε άμεσο αντίκτυπο στην γκάμα των προϊόντων της. Προτού το μελάνι της συμφωνίας ανάμεσα στη γερμανική φίρμα και το PSA Group στεγνώσει, το Crossland X, ένα αστικών διαστάσεων crossover, διεκδικούσε μια θέση στην ευρωπαϊκή αγορά. Ακολούθησε το μεγαλύτερο και σαφώς ικανότερο Grandland X, επαναφέροντας την Opel στην καρδιά της ούτως ή άλλως διευρυμένης κατηγορίας των οχημάτων ελευθέρου χρόνου.
Χωρίς να προσφέρει τετρακίνητες εκδόσεις ή το πλήθος των κινητήρων που θα του επέτρεπε να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό, το Grandland X αρκέστηκε στο να «ντύσει» την αποδεδειγμένης αξίας αρχιτεκτονική του με τη γνώριμη στους οπαδούς της φίρμας σχεδιαστική ωριμότητα.

Παρά τη συγγένειά του λοιπόν με το Peugeot 3008 και τον παρεμφερή κώδικα συμπεριφοράς που αυθόρμητα προκύπτει από την κοινή χρήση πλαισίου και μηχανικών μερών, το Grandland X κατάφερε από την πρώτη κιόλας στιγμή να αποκτήσει τον δικό του χαρακτήρα και ενδεχομένως το δικό του κοινό.

Ενα κοινό που θα δει με συμπάθεια τις γραμμές του εσωτερικού να ακολουθούν την ορθολογική οδό, την ποιότητα των υλικών να συναντά τα στάνταρντ των κορυφαίων προτάσεων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και τον εξοπλισμό να δικαιολογεί τον πολλά υποσχόμενο τίτλο του «Ultimate».

Ωστόσο δεν είναι ο χωρίς αμφιβολία πλούσιος εξοπλισμός εκείνος που επαναφέρει το Grandland Χ στην επικαιρότητα, αλλά η απόφαση της Opel να χαρίσει στο ικανότερο SUV της γκάμας της ένα κινητήριο σύνολο ικανό να του αλλάξει επίπεδο.

Προσθήκη ουσίας


Σε πρώτη ανάγνωση, η προσθήκη ενός κινητήρα diesel χωρητικότητας 1.997 κ.εκ. στην γκάμα ενός αποκλειστικά δικίνητου SUV μοιάζει περιττή, η πράξη βέβαια αποδεικνύει το ακριβώς αντίθετο διαμορφώνοντας, σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, μια εξαιρετικά ανταγωνιστική πρόταση.

Σε πλήρη... ανάπτυξη ο τετρακύλινδρος κινητήρας που υπογράφει ο όμιλος PSA και «προικίζει» με έναν στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων μεταβλητής γεωμετρίας αποδίδει 177 ίππους και 400 Nm.

Τα τελευταία κατευθύνει με μαεστρία στους μπροστινούς τροχούς το οκτατάχυτο κιβώτιο της Aisin, ωστόσο για εκείνους που θα θελήσουν να δοκιμάσουν την τύχη τους μακριά από την άσφαλτο η Opel προσφέρει το γνωστό και ως IntelliGrip σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης με πέντε προγράμματα λειτουργίας.

Οσοι, πάλι, επενδύσουν στον ασφάλτινο χαρακτήρα του Grandland X είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα γοητευτούν από την πληθωρική απόδοση του πετρελαιοκινητήρα των 2,0 λίτρων, την αποτελεσματικότητα του οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου και εν γένει την ικανότητα του πλαισίου να «κρύβει» με τις απόλυτα διαχειρίσιμες αντιδράσεις του το πραγματικό μέγεθος και τον πραγματικό προορισμό του γερμανόφωνου SUV.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.