από metereologos.gr
Δευτέρα 21 Μαΐου 2018
 
 

Ανανεωμένο Captur από τη Renault

Καλύτερη ποιότητα και περισσότερη τεχνολογία για το γαλλικό μοντέλο
Ανανεωμένο Captur από τη Renault
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Αν και στην αυτοκινητοβιομηχανία οι προηγούμενες αποδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές, η ανανέωση του Captur δίνει την ευκαιρία στη Renault να υπολογίζει σε ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων στην αγορά των μικρών -Β- crossover. Με οδηγό το μεγαλύτερο Κadjar, το Captur απέκτησε νέα οπτική υπόσταση χάρη στην επανασχεδιασμένη μάσκα, τους τροχούς 16 και 17 ιντσών, τα LED φώτα ημέρας στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τις 35 διαφορετικές χρωματικές επιλογές - με και χωρίς διχρωμίες.

Στον θάλαμο επιβατών οι αλλαγές αφορούν τη βελτίωση της πρακτικότητας και την ενίσχυση της αντιληπτής ποιότητας κατασκευής. Το σύστημα πολυμέσων Media Nav Evolution, με λειτουργίες που επιτρέπουν την πλήρη πρόσβαση και απεικόνιση του περιεχομένου των smartphones στην οθόνη αφής επτά ιντσών, είναι μεταξύ άλλων συμβατό και με το Android Auto.

Κρίσιμες προσθήκες

Ωστόσο τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του ανανεωμένου Captur είναι η χρήση συστήματος επόπτευσης τυφλής γωνίας (Blind Spot Warning) που λειτουργεί σε ταχύτητες μεταξύ 30 και 140 χλμ./ώρα, το αυτόματο σύστημα στάθμευσης Easy Park Assist που υπολογίζει τον διαθέσιμο χώρο και αν αυτός είναι επαρκής αναλαμβάνει το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και το σύστημα Extended Grip. Το τελευταίο αναβαθμίζει τη δυνατότητα του Captur να κινείται σε εκτός δρόμου διαδρομές διαθέτοντας, σε συνδυασμό με τα ελαστικά μεικτής χρήσης M+S, τρεις διαφορετικές επιλογές (εντός δρόμου, εκτός δρόμου και Expert).

Σε ό,τι αφορά την γκάμα των μηχανικών συνόλων υπάρχουν πλέον έξι συνδυασμοί κινητήρων-κιβωτίων ταχυτήτων. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με το μοτέρ 1.5 dCi αποδίδουν 90 και 110 ίππους (η πρώτη διατίθεται με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC ενώ η δεύτερη αποκλειστικά με μηχανικό) ενώ στην περίπτωση των επίσης υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων βενζίνης υπάρχουν οι επιλογές των 0,9 λίτρων απόδοσης 90 ίππων (αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο) και των 1,2 λίτρων, ισχύος 120 ίππων (με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο EDC). Σε όλες τις περιπτώσεις οι κινητήρες εφοδιάζονται με συστήματα Stop & Start και ανάκτησης ενέργειας.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.