Δείχνει να είναι όμορφο, πρακτικό, τεχνολογικό, αιχμηρό και ανθεκτικό στις μεταφορικές απαιτήσεις του μελλοντικού ιδιοκτήτη του. Η Seat μπορεί να άργησε να συμμετάσχει δυναμικά στην κατηγορία των SUV, όμως με δύο κινήσεις ματ τοποθετήθηκε απευθείας στην καρδιά της ανερχόμενης πλέον κατηγορίας που «πλημμυρίζεται» συνεχώς από νέες προτάσεις. Το πρώτο της «χτύπημα» ήρθε από το Ateca, το μεσαίο SUV, ενώ πριν από μία εβδομάδα αποκαλύφθηκε και το Arona, το μικρομεσαίο crossover. Το Arona αναμένεται να βρει απέναντί του το Nissan Juke, το Renault Captur και το μελλοντικό Hyundai Kona. Βασίζεται στην MQB A0 πλατφόρμα του VW Group και έχει μήκος 4,14 μέτρα. Υπόσχεται μεγάλους χώρους, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 400 λίτρα, τιμή ιδιαίτερα ευνοϊκή για τους εκδρομείς οικογενειάρχες. Το νέο μοντέλο βρίθει σε ηλεκτρονικά.
Στο ταμπλό του, που παραπέμπει σε αυτό του νέου Ibiza, το ισπανογερμανικό μοντέλο διαθέτει μια ευκρινέστατη οθόνη αφής 8″ του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που παρέχει πολλές επιλογές συνδεσιμότητας: Android Auto, Apple Car Play και Mirror Link. Ξεχωρίζει ο επαγωγικός φορτιστής, η κάμερα οπισθοπορείας, ενώ για τους λάτρεις της μουσικής υπάρχει το ηχοσύστημα Beats 300-watt, 7 ηχείων. Από πλευράς ασφαλείας, το νέο Ibiza εξοπλίζεται με ένα ευρύ φάσμα συστημάτων, όπως τα Front Assist που φροντίζει να επιβραδύνει το αυτοκίνητο όταν ο οδηγός δεν αντιδράσει, το Adaptive Cruise Control, το σύστημα που αναλαμβάνει την επιτάχυνση και επιβράδυνση σύμφωνα με την κίνηση και το Traffic Jam Assist, που υπολογίζει την απόσταση από τα άλλα αυτοκίνητα και ελέγχει την επιτάχυνση και επιβράδυνση ενώ κρατά το όχημα στη λωρίδα του.
Η γνώριμη συνταγή με τους κινητήρες του ομίλου VW, TSI και TDI, βενζίνη και ντίζελ θα απαρτίζει την γκάμα των μοτέρ στο νέο μοντέλο. Αρχικά θα προσφέρεται ο turbo βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου απόδοσης 95 και 115 ίππων, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα προστεθεί και ο νέος 1,5 λίτρων TSI Evo 150 ίππων. Στα ντίζελ, ο δοκιμασμένος 1,6 TDI απόδοσης 80, 95 και 115 ίππων, ενώ υπάρχει και ο 1.0 TSI που μπορεί να καταναλώσει CNG και αποδίδει 90 άλογα. Οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων, όπως και με 7τάχυτο DSG.
Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Reference, Style, FR και XCelence). Αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2017.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ