Ο Μορίς-Αλεξίς Ζαρ (1924-2009) ήταν γαλλοϊταλός συνθέτης και διευθυντής ορχήστρας, που χαρακτηρίστηκε ως «ένας από τους γίγαντες της κινηματογραφικής μουσικής του 20ού αιώνα». Μεταξύ πάρα πολλών άλλων είχε συνθέσει soudtracks για τις ταινίες «Ο Λόρενς της Αραβίας» (1962), «Δόκτωρ Ζιβάγκο» (1965), «Ο άνθρωπος που θα γινόταν βασιλιάς» (1975), «Το πέρασμα στην Ινδία» (1984), «Μάρτυρας εγκλήματος» (1985), «Γορίλες στην ομίχλη» (1988), «Ο κύκλος των χαμένων ποιητών» (1989) και «Αόρατος εραστής» (1990), έχει κερδίσει τρία Οσκαρ, 4 Χρυσές Σφαίρες, 2 BAFTA και ένα Grammy.

Οταν ο πατέρας σου είναι ο παραπάνω δημιουργός και αποφασίζεις και εσύ να γίνεις συνθέτης, τότε, θέλοντας και μη, το βάρος (της σύγκρισης) είναι μεγάλο. Εν τούτοις, ο Ζαν-Μισέλ Ζαρ, σήμερα στα 72 του χρόνια, έχει επαξίως κατακτήσει τον τίτλο του «μαέστρου των μαζών», ενώ παράλληλα θεωρείται και είναι ο «μεγάλος μάγιστρος» της ηλεκτρονικής μουσικής. Ο γάλλος συνθέτης, μουσικός, περφόρμερ και μουσικός παραγωγός υπήρξε πρωτοπόρος στην ηλεκτρονική μουσική, όπως και στα είδη της Ambient και της New Age και είναι γνωστός ως οργανωτής υπαίθριων υπερθεαμάτων που συνοδεύουν τη μουσική του με φωτισμούς λέιζερ και πυροτεχνήματα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω