Τυπικά, το 2019 έκλεισε θετικά (+1,2%) για την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, αποτελώντας, σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις που έχουν γίνει από την Ενωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA), την έκτη κατά σειρά χρονιά κατά την οποία οι πωλήσεις αυτοκινήτων κινήθηκαν ανοδικά.
Παρά το γεγονός ότι τα έξι χρόνια ανάπτυξης μπορούν να θεωρηθούν μια καλή βάση προκειμένου η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία να ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία, τελικώς από παντού εκπέμπονται σήματα κινδύνου προειδοποιώντας για μια βαθύτερη και δομική κρίση που κινδυνεύει να στερήσει από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, περισσότερο από κάθε άλλον κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο, τη δυνατότητα να προσβλέπουν σε περαιτέρω πρόοδο.

To τελευταίο σήμα κινδύνου προήλθε πριν από σχεδόν δέκα ημέρες από τη Γερμανία, όπου ανακοινώθηκε η πρόθεση της κυβέρνησης να εξετάσει σοβαρά την κρατική επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών για τους εργαζομένους στις αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να συνδράμει τον κλάδο «που πλήττεται», σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις βουλευτών του Σοδιαλδημοκρατικού Κόμματος, το οποίο συμμετέχει στον κυβερνητικό συνασπισμό.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω