Η έλευση του μικρότερου SUV της Lexus με τα διακριτικά UX στην ευρωπαϊκή και στην ελληνική αγορά δημιούργησε ένα νέο σημείο εισόδου στην γκάμα του πολυτελούς σκέλους της Toyota και ταυτόχρονα μια καλή ευκαιρία για downsizing ανεξαρτήτως έκδοσης και ισχύος.

Ωστόσο, παρά την ύπαρξη της εισαγωγικής δικίνητης έκδοσης UX 200 (με κινητήρα βενζίνης 1.987 κ.εκ. / 171 ίππων, κιβώτιο CVT, επιτάχυνση από στάση σε 9,2 δευτερόλεπτα, μέγιστη ταχύτητα 190 χλμ./ώρα, θεωρητική κατανάλωση 5,6 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 132 γραμμ./χλμ.), η ταύτιση της Lexus με την υβριδική τεχνολογία επιβάλλει να εστιάσουμε την προσοχή μας στην κορυφαία από κάθε άποψη τετρακίνητη έκδοση UX 250h AWD, στην οποία πέρα από το υβριδικό σύνολο του κινητήρα βενζίνης με τους ηλεκτροκινητήρες υπάρχει ένα ακόμη ηλεκτρικό μοτέρ ενσωματωμένο στο πίσω διαφορικό, με το σύστημα ευστάθειας VSC να διαχειρίζεται το ποσοστό της ισχύος που περνά στους μπροστινούς και στους πίσω τροχούς κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, στις στροφές και σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω