Οι παραδοχές προηγούνται: η GLC ήταν, ήδη από την πρώτη γενιά της, το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία της, άρα η δουλειά της Mercedes-Benz τη στιγμή της ανανέωσης, στις αρχές του 2019, ήταν να κάνει ορισμένες χρήσιμες αλλαγές που θα υπενθύμιζαν ποιος θέτει τους όρους του παιχνιδιού. Εκ του αποτελέσματος το εγχείρημα κρίνεται επιτυχημένο όχι μόνο στην τυπικά SUV μορφή του μοντέλου αλλά και στην Coupe εκδοχή του, η οποία έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα: σε προκαλεί να την οδηγήσεις και όταν αυτό συμβεί να αντιληφθείς πόσο άτοπη είναι η ερώτηση «γιατί να υπάρχουν coupe SUV;».

Το δε πακέτο AMG Line στην έκδοση της δοκιμής μας κάνει την GLC Coupe να δείχνει όσο σπορ είναι πραγματικά στον δρόμο χωρίς να στερείται καμία από τις γνωστές πολυτέλειες του πιο premium μεσαίου SUV παγκοσμίως. Η κεκλιμένη γραμμή της οροφής, το στενότερο τζάμι στην πόρτα του χώρου αποσκευών (ο οποίος παρεμπιπτόντως έχει όγκο 500 λίτρα, τιμή υπεράνω προσδοκίας), οι AMG λεπτομέρειες και τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα υπαινίσσονται τη διαφορετικότητα της συγκεκριμένης έκδοσης που διαθέτει μεταξύ άλλων sport ανάρτηση και σύστημα Dynamic Select μέσω του οποίου ο οδηγός επιλέγει το επιθυμητό πρόγραμμα οδήγησης (Comfort, Eco, Sport, Sport+ και Individual). Οι επιλογές αυξάνονται με την προσθήκη των Offroad και Offroad+, αν και το ζητούμενο όσων επιλέγουν coupe SUV είναι συνήθως διαφορετικό. Παρ’ όλα αυτά η δεδομένα ικανή τετρακίνηση 4MATIC δεν καλύπτει απλώς την ψυχολογική παράμετρο της μέγιστης ενεργητικής ασφάλειας σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης αλλά και διαγράφει την όποια υποψία ανησυχίας ακόμη και σε διαδρομές με συνεχείς απαιτητικές στροφές όπου το βάρος (κενό 1.875 κιλά) και το μέγεθος του αυτοκινήτου «κρύβονται» αποτελεσματικά, αποδεικνύοντας ξανά γιατί η GLC Coupe βρίσκεται μαζί με την Porsche Macan πάνω από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο του ανταγωνισμού. Είναι τόση η ικανοποίηση που εισπράττεις οδηγώντας την, ώστε να παρακάμπτεις ενσυνείδητα τον τρόπο που οι τροχοί των 18 ιντσών αντιδρούν σε εδάφη με… κρατήρες (προς Θεού, μην επιλέξετε μεγαλύτερη διάσταση για λόγους εντυπωσιασμού) ή το γεγονός ότι το τιμόνι θα φανεί σε ορισμένους βαρύτερο σε αίσθηση.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω