Για πρώτη φορά μετά το 2010 (και τις τότε 141.499 ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων) η ελληνική αγορά επιστρέφει σε εξαψήφιο αριθμό πωλήσεων, καθώς τα πρώτα, ανεπίσημα στοιχεία για το 2018 αναφέρουν 103.466 ταξινομήσεις έναντι των 88.083 μονάδων του 2017. Το θετικό πρόσημο και το ποσοστό αύξησης κατά 17,5% οφείλονται στην ταυτόχρονη ανάπτυξη τόσο των λιανικών πωλήσεων (+22%) όσο και των εταιρικών (+14,1%), πρόοδος που καταδεικνύει την αναθέρμανση του ενδιαφέροντος του κοινού για την απόκτηση καινούργιου αυτοκινήτου, αλλά και την απόδοση των προσφορών στις οποίες επιδόθηκαν οι εισαγωγικές εταιρείες τους προηγούμενους 12 μήνες.

Στην κορυφή της λίστας των πωλήσεων βρέθηκε για έβδομη συνεχόμενη χρονιά η Toyota, η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία στην ελληνική αγορά με πενταψήφιο αριθμό ταξινομήσεων (11.762) και διψήφιο μερίδιο αγοράς (11,4%) ενώ την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνουν οι VW, Peugeot, Nissan, Fiat, Opel, Suzuki, Hyundai, Citroen και Renault, έχοντας όλες σημειώσει αύξηση πωλήσεων.

Σε ό,τι αφορά τις ταξινομήσεις των premium κατασκευαστών Mercedes-Benz, BMW και Audi, κατέλαβαν τις τρεις πρώτες θέσεις της κατηγορίας τους, καταγράφοντας ωστόσο και οι τρεις απώλειες τόσο σε απόλυτο αριθμό πωλήσεων όσο και σε μερίδια αγοράς. Ακριβώς πίσω τους η Volvo εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 29,8% διατηρώντας το μερίδιο αγοράς της στο 1,6%, ενώ θεαματικές αυξήσεις κατέγραψαν οι Land Rover (+39,7%), Jaguar (+229,7%) και Lexus (+66,7%). Αξιοσημείωτη είναι επίσης η «επιστροφή», μετά την επιχειρηματική περιπέτεια προηγούμενων ετών, των KIA (+125,1%) και Hyundai (+41,8%), ενώ θετικό ήταν το πρόσημο και για τις Ford, Skoda, Seat, MINI, Dacia, Jeep, smart, Honda, Mitsubishi, Porsche και Subaru. Αντίθετα, με απώλειες ολοκληρώθηκε η προηγούμενη χρονιά για την Alfa Romeo, την Abarth και τη Ssangyong. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η πρόβλεψη αυτοκινητοβιομηχανιών για το 2019 αναφέρει ταξινομήσεις που μπορούν να προσεγγίσουν ακόμα και τις 120.000 μονάδες στη χώρα μας, παρά τις εκλογικές διαδικασίες των επόμενων μηνών.