Νέες συμμαχίες και διαίρεση στη Renault

H γαλλική φίρμα ανακοίνωσε μια σειρά δομικών αλλαγών στις δραστηριότητές της, σχεδιάζοντας τη διαίρεσή τους σε πέντε διαφορετικά τμήματα με στόχο τον εξορθολογισμό, τη μεγαλύτερη ευελιξία αλλά και μακροπρόθεσμα την επίτευξη μεγαλύτερης κερδοφορίας. Η σημαντικότερη αλλαγή είναι ο διαχωρισμός των δραστηριοτήτων που αφορούν την ηλεκτροκίνηση από τις πιο παραδοσιακές που έχουν να κάνουν με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με τις δεύτερες να αποκτούν νέο έρεισμα στην Geely, καθώς θα συγχωνευθούν σε κοινοπραξία με ισότιμη συμμετοχή της Renault και του κινεζικού ομίλου. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τις συστάσεις, η ηλεκτροκίνητη μονάδα θα αυτονομηθεί πλήρως αποτελώντας με τη νέα χρονιά μια ξεχωριστή εταιρική οντότητα με την ονομασία Ampere που θα εισαχθεί στο χρηματιστήριο και θα επιφορτίζεται επίσης και με την εξέλιξη του κρίσιμου για την εποχή λογισμικού. Ξεχωριστές μονάδες επίσης θα αποτελέσουν τα τμήματα που θα επιφορτίζονται με την εξέλιξη sportscars (Alpine), την ανακύκλωση ανταλλακτικών, καθώς και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες όσο και αυτές της κινητικότητας (Mobilize). Κρίσιμη παράμετρο σε ό,τι αφορά το σκέλος ηλεκτροκίνηση θα αποτελέσει η νέα συνεργασία της Renault με την Qualcomm που θα αναλάβει, με βάση το Snapdragon Digital Chassis, να εξελίξει την επόμενη γενιά αυτοκινήτων τα οποία φιλοδοξούν να οδηγήσουν σε άλλο επίπεδο την ψηφιακή αλληλεπίδραση, τη συνδεσιμότητα αλλά και την ασφάλεια.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω