• Αναζήτηση
  • Mercedes-Benz A-Class Sedan

    Ρουά ματ σε τέσσερις πόρτες

    Η τετράθυρη έκδοση αμαξώματος της A-Class εμπλουτίζει το οπλοστάσιο της μικρής Mercedes-Benz προς μια νέα κατεύθυνση, όπου τον πρώτο λόγο έχουν η τεχνολογική υπεροπλία και η πληθώρα επιλογών

    Αν η εποχή που η compact κατηγορία διά χειρός Mercedes-Benz ήταν συνυφασμένη με το τετραγωνισμένο σουλούπι των πρώτων Α-Class και με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα στα tests ταράνδων έχει περάσει ανεπιστρεπτί ήδη από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, είναι σαφές ότι η νέα «ενσάρκωση» της μικρότερης πρότασης στην γκάμα της γερμανικής φίρμας έχει βαλθεί να επαναπροσδιορίσει τα μέτρα της κατηγορίας, αλλά και την έννοια της σύγχρονης πολυτέλειας, με σύμμαχο την τεχνολογία και την πρωτόγνωρη πληθώρα επιλογών.
    Υπό αυτό ακριβώς το πολυσχιδές σκεπτικό, η πρώτη τετράθυρη έκδοση στην ιστορία της μικρότερης Mercedes-Benz είναι πλέον γεγονός, και δη ιδιαιτέρως γοητευτικό, καθώς η A-Class Sedan αποτελεί ένα ιδιότυπο μείγμα της τεχνολογικής υπεροπλίας που προκύπτει από τη συνάφειά της με την έκδοση Hatchback και ενός δυναμικού τετράθυρου αμαξώματος που δείχνει να σχεδιάστηκε με όρους coupe. Εκτός από τον προφανή δυναμισμό που αποπνέουν οι προσεκτικά σχεδιασμένες αναλογίες της, αξίζει να σημειωθεί ότι η τετράθυρη έκδοση της A-Class αξιώνει και τον τίτλο του αεροδυναμικότερου αυτοκινήτου ευρείας παραγωγής με συντελεστή οπισθέλκουσας 0.22.
    Πέρα από την αίσθηση και τα υπερβατικά ρεκόρ σε ό,τι αφορά τις πρακτικότερες πτυχές της σχεδίασης της τετράθυρης A-Class, αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τον διαφορετικό τύπο αμαξώματος, η νέα έκδοση μοιράζεται ίδιου μήκους μεταξόνιο (2,729 μ.) με τη μέχρι σήμερα γνωστή Ηatchback, ενώ η αύξηση του συνολικού μήκους κατά περίπου 13 εκατοστά έχει ενισχύσει τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ που πλέον ξεκινά από τα 420 λίτρα στις εκδόσεις βενζίνης. Επίσης, παρά το χαμηλότερο ύψος (1,446 μ.), η A-Class Sedan υπόσχεται άνετη φιλοξενία στους επιβαίνοντες του πίσω καθίσματος παρέχοντας χώρο καθ’ ύψος, 94,4 εκ., μέγεθος που την τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας ως προς τη συγκεκριμένη παράμετρο, ενώ υπό το ίδιο σκεπτικό άνεσης έχουν διαμορφωθεί και οι υπόλοιπες «εσωτερικές» διαστάσεις της.
    Ανεξαρτήτως των μεγεθών που φιλοδοξούν να σκιαγραφήσουν τις περγαμηνές ευρυχωρίας της, κυρίαρχο στοιχείο του εσωτερικού και στην περίπτωση της A-Class Sedan αποτελεί το νέο σύστημα infotainment MBUX το οποίο, όπως ισχύει και για την πεντάθυρη έκδοση, επωφελείται από το δίδυμο οθονών με διαγώνιο 7,0 ή προαιρετικά 10,25 ιντσών όπου φιλοξενούνται οι λειτουργίες του πίνακα οργάνων και του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης οι οποίες, αναλόγως με την έκδοση, εμπλουτίζονται με λιγότερα ή περισσότερα στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης. Ενδεικτικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εμπλουτίσουν τις λειτουργίες του MBUX, με τη δυνατότητα αλληλεπιδραστικού φωνητικού ελέγχου, σύστημα πλοήγησης με τρισδιάστατους HD χάρτες, wifi hotspot καθώς και να προσθέσουν στις ικανότητές του αυτήν της εκμάθησης και της «πρόβλεψης» των προτιμήσεών τους. Τις τεχνολογικές προδιαγραφές της συμπληρώνει η δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης Intelligent Drive η οποία προέρχεται από την S-Class και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας καθώς και ενεργό cruise control το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα πλοήγησης και τα εξελιγμένα συστήματα ραντάρ και καμερών που έχουν επεκτείνει την εμβέλειά τους στα 500 μέτρα.
    Το ίδιο μοτίβο πολλαπλότητας επιλογών αντικατοπτρίζεται και στην γκάμα κινητήρων της A-Class Sedan, καθώς μέχρι νεωτέρας… – AMG ή μη – η τετράθυρη A-Class θα είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες βενζίνης, 1,3 και 2,0 λίτρων, και έναν diesel 1,5 λίτρων προσφέροντας ισχύ από 116 έως 224 ίππους, και περιλαμβάνοντας στις επιλογές της και τετρακίνηση.
    Αναλυτικότερα, εφαλτήριο για τις εκδόσεις βενζίνης αποτελεί η έκδοση Α 200 (33.285€) με τον turbo κινητήρα των 1,3 λίτρων ισχύος 163 ίππων 250 Nm ροπής σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή προαιρετικά τον διπλό συμπλέκτη 7G DCT (35.489€). Τη μοναδική πετρελαιοκίνητη και ταυτόχρονα αποδοτικότερη και πιο προσιτή έκδοση του μοντέλου (33.041€) εφοδιάζει μοτέρ 1,5 λίτρου, απόδοσης 116 ίππων και 260 Νm ροπής σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Για εκείνους που η τετρακίνηση αποτελεί ζητούμενο, οι εκδόσεις A 220 και A 250 4MATIC (41.358€ και 47.080€, αντίστοιχα) εφοδιάζονται με ισχυρότερους δίλιτρους κινητήρες βενζίνης αποδίδοντας 190 και 224 ίππους, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η Α 250 των 224 ίππων είναι διαθέσιμη και ως δικίνητη σε συνδυασμό με το επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξεκινώντας από τα 44.055€.
    Autohub
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Η άνοιξη στους Δολομίτες… Το δαχτυλίδι με το ογκώδες ροζ διαμάντι του Martin Katz έστελνε χιλιάδες εκθαμβωτικές αντανακλάσεις μέσα από την ειδική, υπερσύγχρονη... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk