Για τους αποκλεισμένους σε ξένα κρουαζιερόπλοια λόγω κορωνοϊού συνεχείς ανταποκρίσεις και τηλεοπτικές εκπομπές επικέντρωσαν την προσοχή και συμπαράστασή μας και με ανακούφιση είδαμε να τερματίζεται ο πολυήμερος αναγκαστικός εγκλεισμός τους στα πλοία. Για τους 12.000 ναυτικούς μας οι περισσότεροι από τους οποίους είναι επί μήνες παγιδευμένοι στα ποντοπόρα πλοία όπου υπηρετούν ούτε μία λέξη, ούτε το παραμικρό ενδιαφέρον για την τύχη τους. Και ας είναι έγκλειστοι στα πλοία όπου υπηρετούν σε άτυπη καραντίνα, χωρίς να μπορούν να επιστρέψουν στην Ελλάδα όταν λήγει η περίοδος για την οποία έχουν ναυτολογηθεί.

Ετσι έχει καταστεί αδύνατη η αντικατάστασή τους από τα διάδοχα πληρώματα και χωρίς καν να μπορούν να αποβιβαστούν έστω και για μία ώρα στα λιμάνια που προσεγγίζουν, καθώς ισχύει παγκοσμίως ιδιότυπη καραντίνα σε βάρος τους. Και ας είναι επιφορτισμένοι μαζί με τους 150.000 κάθε εθνικότητος συναδέλφους τους στην αδιάκοπη διεξαγωγή του διεθνούς διαμετακομιστικού εμπορίου, που καλύπτει το 90% των μεταφορών εμπορευμάτων παγκοσμίως. Ενα εμπόριο το οποίο, σε αντίθεση με τις αεροπορικές μεταφορές, συνεχίστηκε αδιάλειπτα παρά τις λόγω κορωνοϊού πρόσθετες δυσκολίες. Ετσι δεν έπαυσε ο εφοδιασμός όλων των χωρών του πλανήτη με τα αναγκαία για τη διατροφή του παγκόσμιου πληθυσμού και τη λειτουργία των εθνικών οικονομιών.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω