Η σύνδεση των ανθρώπων μέσω της ανταλλαγής δώρων αποτελεί μια πρακτική πολύ παλαιότερη από την ιδέα της αυτοκίνησης. Μια ιδέα η οποία στην πορεία εξελίχθηκε τόσο ώστε να «παράγει» σήμερα πολύ περισσότερα από οχήματα που νομοτελειακά έχουν συγκεκριμένους αποδέκτες.

Τα υπόλοιπα προϊόντα των αυτοκινητοβιομηχανιών επιχειρούν να επιβάλουν στην καθημερινότητά μας τις αξίες τους: το πνεύμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την αίσθηση της πολυτέλειας, τη ζωή κοντά στη φύση, τη μαγεία των επιδόσεων και – κυρίως – την ξεχωριστή αισθητική κάθε μάρκας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω