Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι το 50% των καταναλωτών παγκοσμίως είναι διατεθειμένο να πληρώσει παραπάνω για προϊόντα και υπηρεσίες που προέρχονται από εταιρείες κοινωνικά υπεύθυνες (ποσοστό που έχει αυξηθεί πέντε ποσοστιαίες μονάδες από το 2011) ή να προτιμήσει προϊόντα από επιχειρήσεις που μοιράζονται τις ίδιες αξίες μαζί τους.

Η παγκόσμια στροφή προς υιοθέτηση μιας πιο «υπεύθυνης» καταναλωτικής συμπεριφοράς σημαίνει ότι ο καταναλωτής μπορεί πλέον να χαρακτηριστεί και «ηθικός καταναλωτής». Θέλοντας να προσέξει πιο πολύ τον εαυτό του, οι επιλογές του οδηγούνται από ηθικά και αξιακά ζητήματα περισσότερο από ποτέ άλλοτε.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω