Επιστροφή στην κανονικότητα. Μια φράση που τον τελευταίο χρόνο ακούμε αρκετά συχνά. Ταιριάζει όμως γάντι και στην ελληνική τηλεόραση. Μετά το χαστούκι της πανδημίας που πολλά προγράμματα μπήκαν στον πάγο, τα κανάλια, ήδη από την τηλεοπτική σεζόν 2021-2022, έβαλαν στο τέρμα τις μηχανές και έριξαν στη μάχη της τηλεθέασης πολύ δυνατούς παίκτες. Με όσα είδαμε (η αλήθεια είναι ότι κάποια θα θέλαμε να μην τα είχαμε δει) τη σεζόν που μας πέρασε η τηλεόραση όχι μόνο επέστρεψε στην προ κορωνοϊού εποχή αλλά και στην προ κρίσης εποχή της. Τότε που το τηλεκοντρόλ είχε πάρει φωτιά και οι τηλεθεατές έκαναν ανελέητο ζάπινγκ για να προλάβουν να δουν τα πάντα.

Αδιαμφισβήτητη νικήτρια της τηλεοπτικής σεζόν 2021-2022 δεν ήταν άλλη από τη μυθοπλασία, η οποία φέτος πέρασε μπροστά από τα ριάλιτι, και όχι άδικα, χωρίς ωστόσο τα ποσοστά των δεύτερων να είναι αμελητέα. Για ακόμα μία χρονιά η ενημέρωση είναι απούσα από τις πρώτες θέσεις του πίνακα κατάταξης της Nielsen, ενώ τα μεγάλα γεγονότα (Eurovision και αγώνες) φιγουράρουν αρκετά ψηλά. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία που δημοσίευσε πριν από λίγες ημέρες η Nielsen στο 29ο Yearbook της. Η μάχη και εφέτος ήταν σκληρή.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω