Με σαρακατσάνικο know how και ακολουθώντας πιστά τις παραδοσιακές μεθόδους παραγωγής, η τυροκομική εταιρεία Ρούσσας εξάγει πάνω από το 95% του όγκου της ετήσιας παραγωγής της σε 40 χώρες ανά τον κόσμο ενώ, παρά τη δύσκολη συγκυρία, συνεχίζει να αναπτύσσεται με διψήφια ποσοστά μεγέθυνσης.

Το εντυπωσιακό για την εταιρεία της οικογένειας Ρούσσα, που εφέτος κλείνει 70 χρόνια ζωής, είναι ότι πριν από 28 χρόνια οι εξαγωγές της ήταν μηδενικές και σήμερα η branded φέτα της  («Roussas», «Mt. Vikos» και «Mt. Athos») καθώς και τα προϊόντα που παράγει για λογαριασμό premium αλυσίδων, πωλούνται από το Μανχάταν και το Σικάγο μέχρι το Παρίσι, το Λονδίνο, την Κοπεγχάγη, το Χονγκ Κονγκ και το Τόκιο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω