H Skoda μετά το μεσαίο Elroq καταπιάνεται με τα δύο άκρα της ηλεκτρικής γκάμας της προετοιμάζοντας την έλευση του Epiq που αναμένεται εντός του 2026 και του επταθέσιου Vision 7S, ως έκδοση παραγωγής πλέον η οποία θα υιοθετήσει την ονομασία Eviatiq.

Το πληθωρικό SUV εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης στο απαιτητικό περιβάλλον του Nurburgring, μια διαδικασία που προδίδει ότι το Eviatiq –αν επαληθευτούν οι πληροφορίες που το θέλουν να ονομάζεται έτσι– βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία.

Παρά το καμουφλάζ είναι ήδη εμφανές ότι το νέο επταθέσιο SUV της Skoda θα υπακούσει εξίσου στην σχεδιαστική φιλοσοφία «Modern Solid», η οποία φέρνει στην όψη του το χαρακτηριστικό «Τeck Deck Face», όπως ονομάζει η φίρμα την κλειστή γρίλια πίσω από την οποία βρίσκονται τα όργανα επιτήρησης για τη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του Eviatiq.

Η διαφορά σε σχέση με το πρόσφατο Elroq σε σχεδιαστικό επίπεδο είναι ότι το Eviatiq αναμένεται να υιοθετήσει μια ακόμα πιο μινιμαλιστική προσέγγιση, επιχειρώντας να κρύψει τον όγκο του πίσω από διακριτικές λεπτομέρειες. Σε αυτές εντοπίζουμε τα ακόμα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, μπροστά και πίσω, τις κρυφές χειρολαβές και τον ιδιάζοντα σχεδιασμό των θυρών.

Επίσης, οι σχεδιαστές της Skoda διατήρησαν την τετραγωνισμένη σιλουέτα που είχε το πρωτότυπο Vision 7S, προτεραιοποιώντας των ωφέλιμο όγκο στο εσωτερικό και την αίσθηση ευρυχωρίας έναντι μιας πιο αεροδυναμικής σχεδίασης. Αυτό που δεν αναμένεται να διατηρηθεί από το πρωτότυπο είναι η εκκεντρική διάταξη 6+1 εσωτερικού καθώς το Eviatiq αναμένεται να διατεθεί σε συμβατική επταθέσια έκδοση αλλά και σε πενταθέσια.

Στην αθέατη πλευρά του ηλεκτρικού SUV με μήκος 4,9 μέτρων, θα βρεθεί η εκδοχή της πλατφόρμας ΜΕΒ που φιλοξενεί ήδη το ανάλογου μεγέθους VW ID. Buzz LWB κάτι που σημαίνει ότι το πιθανότερο σενάριο είναι ότι το Eviatiq θα επωφεληθεί από μπαταρία 86 kWh. Αυτή αναμένεται να του εξασφαλίζει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 460 χλμ. Επίσης δεδομένα θα υπάρξει η επιλογή ανάμεσα σε ένα ή δύο ηλεκτροκινητήρες ενώ κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί και η εξέλιξη μιας έκδοσης με τα διακριτικά RS καθώς αυτό υπαγορεύουν οι πρόσφατες συνήθειες της Skoda.
Φωτογραφίες: Automedia