Το Squid Game είναι η σειρά – φαινόμενο του Netflix. Έκανε πρεμιέρα στις 19 Σεπτεμβρίου και έχει σπάσει κάθε ρεκόρ.
Με 142 εκατομμύρια προβολές εντός των πρώτων 28 ημερών αποτελεί την πιο δημοφιλής σειρά.
Όσο για τα χρήματα; Στα ταμία της πλατφόρμας έχουν μπει περίπου 900 εκατομμύρια δολάρια.
Μάλιστα, στο YouTube κατάφερε να ξεπεράσει ακόμα και το Game of Thrones.
Aυτή την στιγμή ο μέσος όρος προβολών των τρέιλερ, χιουμοριστικών βίντεο ή κάποιων σκηνών της σειράς έχουν ξεπεράσει τα 17 δισεκατομμύρια προβολές και ο αριθμός αυτός όλο και μεγαλώνει.
Επί δύο μήνες λοιπόν, η δημιουργία του Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ βρισκόταν στην πρώτη θέση.
Ώσπου την εκθρόνισε, η επίσης νοτιοκορεάτικη σειρά, Hellbound
Σύμφωνα με τα δεδομένα του FlixPatrol, το Hellbound του Γεόν Σανγκ-χο κατάφερε μέσα σε 24 ώρες από την πρεμιέρα του στις 19 Νοεμβρίου να φτάσει στην κορυφή των streaming charts σε πάνω από 80 χώρες.
Φυσικά το Squid Game παραμένει στις πρώτες θέσεις αλλά όπως φαίνεται βρέθηκε ο αντίπαλός του.
Η σειρά, με δυνατά γραφικά, εξιστορεί τη βίαιη δράση μιας ομάδας από δαίμονες, οι οποίοι κυνηγούν αμαρτωλούς. Αυτοί, προηγουμένως, έχουν επισκεφτεί ένα ουράνιο ον, το οποίο με τη σειρά του έχει ενημερώσει το θύμα για την ημερομηνία και την ώρα του θανάτου του.